Әкімшілік » КГУ "Общеобразовательная школа №155"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№155 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 230-98-96
Есепші бөлімі:
+7(727) 230-97-70
Нашар көрушілер
нұсқасы
2024 жылы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу туралы
04
сәуір
2024
2024 жылы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім
№ 69 от 28.03.2024 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ МИНИСТЕРСТВО ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ ПРИКАЗ ____________________ № __________________ Астана қаласы город Астана 2024 жылы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу туралы «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 55-бабының 4 және 6-тармақтарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204
Білім алушыларды «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен 5-8, 10 -сыныптарда аралық аттестаттау бойынша әдістемелік ұсыным
26
наурыз
2024
Білім алушыларды «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Білім алушыларды «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен 5-8, 10 -сыныптарда аралық аттестаттау бойынша әдістемелік ұсыным Астана, 2023   Білім алушыларды «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен 5-8, 10-сыныптарда аралық аттестаттау бойынша әдістемелік ұсыным. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023. – 22 б. Ұсынылып отырған әдістемелік ұсынымдамада білім алушылардың «Қазақ
Об утверждении Правил проведения мониторинга образовательных достижений обучающихся
19
наурыз
2024
Об утверждении Правил проведения мониторинга образовательных
Об утверждении Правил проведения мониторинга образовательных достижений обучающихся Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 5 мая 2021 года № 204. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 мая 2021 года № 22711. В соответствии с пунктом 15 Положения о Министерстве просвещения Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 августа 2022 года № 581 ПРИКАЗЫВАЮ: Сноска. Преамбула - в редакции приказа и.о. Министра
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
04
наурыз
2024
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің бұйрығына қосымша 2024 жылғы ____ № ____ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығымен бекітілген Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары 1-тарау. Жалпы ережелер 1. Осы Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінің 139-бабының 7-тармағына, Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңының 44-бабының 5-тармағына,
П О Л О Ж Е Н И Е городского конкурса молодых педагогов «Зажги свою звезду»
27
ақпан
2024
П О Л О Ж Е Н И Е городского конкурса молодых педагогов «Зажги свою
П О Л О Ж Е Н И Е городского конкурса молодых педагогов «Зажги свою звезду» 1. Общие положения 1.1. Городской конкурс молодых педагогов «Зажги свою звезду» (далее – Конкурс) проводится с целью повышения социального статуса и активизации творческого потенциала молодых педагогов, создания условий для дальнейшего профессионального роста. 1.2. Задачами конкурса являются: – повышение престижа педагогического труда и социального статуса педагога; – развитие мотивации молодых педагогов к поиску
«Өз жұлдызыңды жақ»   қалалық жас педагогтер байқауының  ЕРЕЖЕСІ
27
ақпан
2024
«Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ
«Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ 1. Жалпы ереже 1.1. Жас педагогтердің «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық байқауы (бұдан әрі-Байқау) жас педагогтердің әлеуметтік мәртебесін арттыру және шығармашылық әлеуетін жандандыру, одан әрі кәсіби өсуіне жағдай жасау мақсатында өткізіледі. 1.2. Байқаудың міндеттері: - педагогикалық еңбек беделін және педагогтің әлеуметтік мәртебесін арттыру; - жас педагогтердің инновациялық идеялар мен қызмет түрлерін іздеуге уәждемесін дамыту; - жас