Педсовет № 3 » КГУ "Общеобразовательная школа №155"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№155 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 230-98-96
Есепші бөлімі:
+7(727) 230-97-70
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
сәуір
2022

Педсовет № 3

Педагогикалық кеңес хаттамасы
"№155 ЖББМ"КММ
2022ж. қаңтар
Қатысқандар: мектеп педагогтері
Өткізу форматы – Zoom
Күн тәртібінде:
1. Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану арқылы білім беру процесінің тиімділігін арттыру, мұғалімнің кәсіби деңгейі мен педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіру.
(Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі Ширипитдинова Г.Т.)
2. 2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығындағы 2-11 сынып оқушыларының сапасы мен үлгерімін талдау. (Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары: С.А. Шагманова, С.А. Мустафина)
3. «Шебер мұғалім – саналы ұрпақтың негізі» (Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н. Әнесбекқызы)
4. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білім беру ұйымдары мен арнайы оқу бағдарламалары, және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді». (Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.Т. Тапалова)
5. Оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы. (Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.Т. Тапалова)
1 Бірінші сұрақ бойынша бастауыш сынып ӘБ басшысы Г.Т. Ширипитдинова тыңдалды. Мұғалімнің кәсіби өмірінде жетекші рөл атқаратын сабақ. Мұғалім 40-45 минут ішінде ерік пен зейінін шоғырлануы қажет. Педагог академик М.Н. Скаткин сабақ мұғалімнің жасаған "педагогикалық жұмысы"екенін атап өтті.
Мұғалім өзінің функционалдық міндеттерін орындау кезінде меңгеретін кәсіби құзыреттіліктің 4 блогы бар:
1. Әдістемелік (жоспарлаудың, ОӘК және қосымша оқу материалдарын іріктеудің, білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыстың әртүрлі әдістері мен нысандарын таңдау мен пайдаланудың табыстылығы мен келешегі).
2. Психологиялық-педагогикалық (бағдарламаларды, нормативтік-құқықтық құжаттарды және пән бойынша Мемлекеттік стандарттың талаптарын білу, сондай-ақ мұғалімнің оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін білуі және оларды сабақта және сабақтан тыс уақытта психологиялық-педагогикалық жағдайлардың кең ауқымын шешу үшін қолдана білуі).
3. Коммуникативтік (толерантты болу және басқалардың пікірін құрметтеу қабілеті, педагогтің сынып тұрмысының лексикасын меңгеруінің толықтығы мен тиімділігі, ана және шет тілдерінің құрылымы және мәдени мұрасының қажетті лингвистикалық білімі, риторика негіздері, жалпы тілдік мәдениет және ағылшын мен орыс тілдеріндегі кәсіби терминологиясы).
4. Жобалық-зерттеу (мұғалімнің негізгі кезеңдерді жоспарлаумен оқу жағдайына назар аударып, зерттеу жүргізе білуі, әртүрлі ақпарат көздерін қолдана білуі және өзінің зерттеуінің немесе жобасының соңғы өнімін ұсыну, әзірлеу және рәсімдеу үшін тиісті әдістерді таңдай білуі).
Заманауи білім берудің негізгі мақсаты-тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің өзекті және перспективалы қажеттіліктеріне сәйкес келу; қоғамда әлеуметтік бейімделуге қабілетті азаматтың жан-жақты дамыған жеке басын дайындау; еңбек қызметін бастау; өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру.
Заманауи талаптарға сүйене отырып, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін жетілдірудің негізгі жолдарын анықтауға болады:
1. Әдістемелік бірлестіктерде, шығармашылық топтарда жұмыс жасау;
2. Зерттеу, эксперименттік қызмет;
3. Инновациялық қызмет, жаңа педагогикалық технологияларды игеру;
4. Педагогикалық қолдаудың әртүрлі формалары;
5. Педагогикалық конкурстарға, шеберлік сыныптарына, форумдар мен фестивальдарға белсенді қатысу;
6. Жеке педагогикалық тәжірибені жинақтау;
7. АКТ пайдалану.

ШЕШІМ :
1.Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану, мұғалімнің кәсіби деңгейі мен педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіру арқылы білім беру процесінің тиімділігін арттыру.
(Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Шагманова С.А., Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі Ширипитдинова Г.Т.)
2 Екінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.А. Мұстафина 2-11 сынып оқушыларының сапасы мен үлгерімі туралы тыңдалды. Сіздерді 2021-2022 оқу жылының 2 тоқсанына арналған білім сапасымен таныстырамын. Бірінші слайд І және ІІ тоқсандағы 5-сынып параллельдерінің үлгерімін салыстырмалы түрде көрсетеді. Диаграмма бойынша білім сапасының 5 "Ә" - де 9, 09% - ға және 5 "В" - да 6,9% - ға өскенін байқауға болады. Қалған сыныптарда екінші тоқсанда аз ғана төмендеуді байқауға болады, тек 5 "А" сыныпта бірдей көрсеткіштер бар. Екінші слайдта 6-сынып параллельдерінің нәтижелері көрсетілген, онда білім көрсеткіштері негізінен төмендеген. Білім сапасы 6,9% - ға 6 "Ә" сыныбында көтерілген. Ал қалған барлық сыныптарда, әсіресе 1 тоқсанда жақсы нәтиже көрсеткен 6 "Б" - да 14,5% - ға төмендеді. Келесі слайдта 7-сыныптың параллель көрсеткіштерін салыстырамыз, онда 7 "Ә" сыныбындағы білім сапасының 14,3% - ға өсуін байқауға болады. Басқа сыныптарда, әсіресе 7 "А" 7 "Б" сыныптарда төмендеу байқалады, олар осы параллельдегі басқалармен салыстырғанда 1 тоқсанда ең жоғары нәтижелерді көрсетті. 8-сыныптарда да төмендеуді байқауға болады, тек қазақ сыныбында ғана нәтиже өзгеріссіз қалады. Ең төменгі білім сапасы 8 "Г" сыныбында 17,6%. Алтыншы слайд 9 сынып параллельдерінің жұмысын көрсетеді. 9 "Б" және 9 "Г" мектеп бойынша ең төменгі білім сапасы 15% - ға дейін төмендеді. 10-сыныпта білім сапасының шамалы өсуі, екі сынып та бірінші тоқсанда бірдей нәтиже көрсетті. 10 "А" сыныбы 10 "В" - дан 6% жоғары. Түлектердің нәтижелері бір-біріне қарама-қарсы. 11 "А" - да білім сапасы артты, 1 тоқсанда төмен болды, ал 11 " Б " - да 13% - ға төмендегенін байқаймыз.

ШЕШІМ :
№ 155 ЖББМ КММ оқушыларының білім сапасы мен үлгерімін арттыру бойынша жұмысты күшейту, дарынды балалармен және мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты жалғастыру. (Жауаптылар- директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары С.А. Шагманова, С.Т. Тапалова, С.А. Мустафина)
3 Үшінші мәселе бойынша директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н. Әнесбекқызы тыңдалды.
Баланың өсуіне "саналы" әсер ететін негізгі фактор-білім беру. Кез келген кезеңде кез келген ұлттың алдында тұрған ұлы міндеттердің бірі — өз еңбегі мен өмірін жалғастыратын дені сау, зиялы ұрпақты тәрбиелеу. Аға буынның міндеті-қоғамның болашақ иелерін жан-жақты дамыған, зиялы, мәдени және ғылыми тұрғыдан дамыған тәрбиелеу. "Саналы ұрпақ"дегеніміз не? Саналы ұрпақ-бұл ерте жастан ұлттың мәнін жинақтаған, елдің өсуі мен өркендеуінің қадамдарын мықтап және сөзсіз баса білетін, көл мен теңіз құра алатын мемлекеттің дамуына аз үлес қоса алатын білімді, рухани адам. Жастарды ержүрек деп айта аламыз. Сабақта (сіздің пәніңіз бойынша) "Саналы ұрпақ" бағдарламасын қалай жүзеге асырасыз? Бір сөзбен айтқанда, бүгінгі таңда жастарды адамгершілік және саналы түрде тәрбиелеу үшін, ең алдымен, біздің басты міндетіміз жастардың санасына ұлттық салт-дәстүрлерімізді, дінімізді, ата-бабаларымыздың тәрбие ережелеріне негізделген насихаттық мұрасын сіңіру болуға тиіс. Өскелең ұрпақты Отанға, туған өлкеге деген сүйіспеншілік пен қорғауға тәрбиелеу, оқушылардың бойында патриоттық сезім мен адамгершілік сананы қалыптастыру - әрбір отбасы мен егемен мемлекетіміздің азаматының, соның ішінде біздің педагогтардың міндеті.
ШЕШІМ :
"№155 ЖББМ"КММ қызметкерлері арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуды жалғастыру. (№155 ЖББМ КММ ұжымы)
4 Төртінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.Т. Тапалова тыңдалды. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білім беру ұйымдары мен арнайы оқу бағдарламалары, және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді».
ШЕШІМ:
Нормативтік-құқықтық құжаттар назарға алынсын: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 12 қарашадағы № 561 "педагогтерді аттестаттауды өткізу қағидалары мен шарттары" бұйрығы (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына енгізу туралы)
(директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.Т. Тапалова).
5 Бесінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.Т. Тапалова оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы туралы тыңдалды. Қазақстандық оқушылар жекелеген пәндер бойынша білім сапасы мен оқушылардың жетістіктері туралы көптеген халықаралық зерттеулерге қатысады. Бұл не үшін қажет? Біріншіден, халықаралық зерттеулерге қатысу білім деңгейін объективті бағалауға және оны басқа елдермен салыстыруға көмектеседі. Екіншіден, егер зерттеу халықаралық деңгейде жүргізілсе, бұл білім беру деңгейін бағалау үшін ең заманауи мониторингтік технологиялар пайдаланылатынын білдіреді. PIRLS - оқушылар мәтіндерді қалай оқиды және түсінеді.
Оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы — орта мектепте оқушылардың білім деңгейі қандай?
Олар не тексереді. Оқушылардың математикалық, жаратылыстану және оқу сауаттылығын . Кімдер қатысады. PIRLS-тен айырмашылығы, бұл зерттеуге 15 жастағы мектеп оқушылары қатысады.
TIMSS-математика мен жаратылыстану ғылымдарын бастауыш және орта мектепте қалай білетіндігін тексеру.
Олар не тексереді. Зерттеудің негізгі мақсаты-бастауыш және орта мектептегі математикалық және жаратылыстану ғылыми білім беру сапасын салыстыру.
Кім қатысады. 4 және 8 сынып оқушылары.
Қашан өтеді. Әр төрт жыл сайын. Мұндай схема бастауыш сыныптан негізгі мектепке ауысқан кезде білім беруде қандай өзгерістер болатынын және олардың білім сапасына қалай әсер ететінін бақылауға мүмкіндік береді.
ШЕШІМ :
Оқушылардың білімдері мен дағдыларын бағалаудың халықаралық бағдарламасына оқушыларды дайындауда ҚМЖ құрастыруға назар аудару. (Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С. Т. Тапалова)

Педагогикалық кеңестің төрағасы : Надырова Н.Б.


Хатшы: Тапалова С.Т.



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: