Ақпарат - КГУ "Общеобразовательная школа №155" http://155.alschool.kz/ ru Ақпарат - КГУ "Общеобразовательная школа №155" DataLife Engine Сообщение о начале проведения внутреннего анализа коррупционных рисков в деятельности школы в 2024 году http://155.alschool.kz/main/2208-soobschenie-o-nachale-provedenija-vnutrennego-analiza-korrupcionnyh-riskov-v-dejatelnosti-shkoly-v-2024-godu.html http://155.alschool.kz/main/2208-soobschenie-o-nachale-provedenija-vnutrennego-analiza-korrupcionnyh-riskov-v-dejatelnosti-shkoly-v-2024-godu.html ]]> ]]> admin Wed, 03 Apr 2024 18:02:38 +0600 «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ http://155.alschool.kz/main/2088-z-zhldyzydy-zha-alaly-zhas-pedagogter-bajauyny-erezhes.html http://155.alschool.kz/main/2088-z-zhldyzydy-zha-alaly-zhas-pedagogter-bajauyny-erezhes.html

«Өз жұлдызыңды жақ»
қалалық жас педагогтер байқауының
ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ереже

1.1. Жас педагогтердің «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық байқауы (бұдан әрі-Байқау) жас педагогтердің әлеуметтік мәртебесін арттыру және шығармашылық әлеуетін жандандыру, одан әрі кәсіби өсуіне жағдай жасау мақсатында өткізіледі.
1.2. Байқаудың міндеттері:
- педагогикалық еңбек беделін және педагогтің әлеуметтік мәртебесін арттыру;
- жас педагогтердің инновациялық идеялар мен қызмет түрлерін іздеуге уәждемесін дамыту;
- жас педагогтерді Алматы қаласының мәдени-білім беру ортасының дәстүрлерімен таныстыру;
- дарынды жас педагогтерді анықтау және олардың шығармашылық әлеуетін жандандыру;
- жас педагогтердің жетістіктерін педагогикалық қоғам арасында тарату;
- одан әрі кәсіби өсу үшін жағдай жасау.
1.3. Байқауға мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру педагогтері қатысады.
1.4 Қатысушылар Алматы қаласының білім беру ұйымдарының штаттық қызметкері болуы тиіс:
- жоғары немесе орта кәсіптік педагогикалық білім;
- білім беру ұйымдарында мамандығы бойынша педагогикалық жұмыс өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін.
2. Байқау кезеңдері
Байқау үш кезеңде өткізіледі:
2.1. I кезең – білім беру ұйымдарының ішінде ағымдағы жылдың наурыз айында өткізіледі, онда байқаудың екінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын жеңімпаздар айқындалады.
2.2. II кезең – аудандық, ағымдағы жылдың сәуір айында өткізіледі, онда байқаудың үшінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын аудандық кезеңнің жеңімпаздары айқындалады (байқауды өткізу күнін аудандық білім бөлімі тағайындайды).
2.3. III кезең – қалалық, ағымдағы жылдың мамыр айында өткізіледі ( күні қосымша хабарланатын болады ), онда Республикалық жас педагогтер байқауына қатысу үшін ұсынылатын байқау жеңімпаздары айқындалады.
2.4. Байқаудың әр кезеңінде білім беру ұйымының (I кезең), аудандық білім бөлімінің (II кезең), Қалалық білім берудегі жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының (III кезең) басшысы байқау комиссиясын (бұдан әрі – Комиссия) құрады. Байқау комиссиясының құрамына байқаудың тиісті кезеңін ұйымдастыру басшылығының мүшелері, педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер, ата-аналар қоғамының өкілдері, дәстүрлі кәсіби педагогикалық байқаулардың жеңімпаздары кіреді.
2.5. Байқауға қатысушылар келесі санаттар бойынша бөлінеді:
- бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер.
2.6. Білім беру ұйымының басшылары байқаудың II (аудандық) кезеңіне әр санаттың бірі бойынша (1 жыл, 2 жыл, 3 жыл) 3 жеңімпазды жібереді.
2.7. Байқаудың ІІІ кезеңіне қатысу үшін әр ауданнан үш санат бойынша 1 орын алған үш қатысушы (бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,
екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер ) өтеді.
3. Байқаудың мазмұны
Байқаудың әр кезеңі негізгі төрт турдан тұрады:
3.1. I тур – « Менің мамандықтағы алғашқы қадамым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмыс. Эсседе жас мұғалімнің өміріндегі келесі сәттерді көрсетуі қажет:
– «Менің мектептегі мұғалімім». Неліктен мұғалім мамандығын таңдадыңыз? Сіз мектеп мұғалімдерінің қайсысына ұқсағыңыз келді (облыс, аудан, мектеп, мұғалімнің аты-жөні көрсетілген), соған еліктеп сіз мұғалім болдыңыз ба?Сіздің мектеп жылдарындағы «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз.
– «Мен болашақ мұғаліммін». Студенттік жылдары «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз өзгерді ме? Неліктен? Сіздің мұғалім болудағы мақсатыңыз айқындалды ма? Немесе ... . Сіз кімге ұқсағыңыз келеді, кімге алғыс айтқыңыз келеді, кімге ұқсағыңыз келіп (оқу орнының атауын, мұғалімнің аты-жөнін, ол оқытатын пәнді көрсете отырып) мұғалім болдыңыз.
- «Менің педагогикалық қызметімнің алғашқы жылдары». Сіз бірінші (немесе екінші немесе үшінші) оқу жылын өткіздіңіз. Мектеп өмірі - бұл үлкен көрініс. Сіз бұл сахнадағы басты кейіпкерсіз. Кәсіби еңбектің алғашқы жылдары «мұғалім» бейнесі туралы алғашқы идеяларыңызды өзгертті ме? Егер солай болса, қалай? Сіздің мақсатыңыз мұғалім болу үшін орнықты ма? Немесе ... . Сіз мектеп (балабақша) мұғалімдерінен тәлімгер ретінде кімді ерекше атап өткіңіз келеді? (Мектеп (балабақша), Мұғалімнің аты-жөні.) Неге?
- Еліміздегі «Педагог мәртебесі» мені қанағаттандырады ма? Оқушылардың, ата-аналардың, әріптестердің алдында мәртебемді көтеру үшін не істеуім керек?
- Қазақстандық қоғам ХХІ ғасырда педагогтердің алдына қандай міндеттер қойды?

3.2. II тур – «Менің педагогикалық тұжырымдамам». Слайд-презентация түрінде жас мұғалімнің педагогикалық тұжырымдамасы мен жеке әлеуетін көрсету. Мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздерін, әдістемелік және технологиялық компоненттерін таныстыру. Педагогикалық қызметтің білім беру және тәрбиелік компоненттерін қамтуы керек. Презентацияның ұзақтығы-10 минуттан аспайды.
3.3. III тур – «Менің алғашқы сабағым» (видео). Презентацияда баяндалған тұжырымдамалық негіздерге сәйкес құрылған мұғалімнің сабағы (өз пәні бойынша білім беру процесін ұйымдастыру тәжірибесі). Сабақтың бейнеролигінің ұзақтығы-10 минут. Қорғауда байқауға қатысушы сабақтың өзіндік талдауын жүргізеді.
3.4. IV тур – «Менің тәрбие сағатым» (видео). Презентацияда баяндалған тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес құрылған мұғалімнің тәрбиелік іс-шарасы (тәрбие іс-шарасын сыныппен ұйымдастыру тәжірибесі). Бейнероликтің ұзақтығы – 10 минут. Қорғауда байқауда қатысушы өткізілген іс-шараға өзіндік талдау жүргізеді.
4. Жас педагогтің қызметін бағалау критерийлері
4.1. «Мен мұғаліммін» эссе.
Бағалау критерийлері:
- мұғалімнің «Мұғалімнің бейнесі» сипаттамасында мұғалімнің профессиограммасын ұсыну деңгейі;
- мұғалімнің оқушылар, ата-аналар, әріптестер алдында педагог ретіндегі мәртебесін көтеру жолдарын ұсыну деңгейі;
- педагогтің ХХІ ғасырдағы қазақстандық қоғамның әлеуметтік тапсырысы туралы жалпы білім беру жүйесі алдында және әр педагогтің алдында хабардар болу деңгейі.
4.2. «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
Бағалау критерийлері:
- тұжырымдамалық ережелердің өзектілігі мен нақтылығы;
- өз педагогикалық қызметі тұжырымдамасының проблемасын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білу;
- тұжырымдаманы іске асырудың күтілетін нәтижелерін болжау;
- педагогтің кәсіби қызметі тұжырымдамасының әдістемелік және технологиялық қамтамасыз етілу деңгейі;
- шешендік шеберлік, презентацияның нақтылығы (қысқа уақыт ішінде өзінің педагогикалық қызметінің негізгі идеяларын сипаттай білу);
- мұғалімнің имиджі (тартымдылығы , өз қадір-қасиетін көрсете білу қабілеті).
4.3. «Менің алғашқы сабағым» оқу сабағы.
Бағалау критерийлері:
- сабақта презентацияда баяндалған тұжырымдамалық ережелерді іске асыру деңгейі;
- өзінің педагогикалық қызметі тұжырымдамасының мақсаты мен міндеттерін іске асыру;
- педагогтің кәсіби қызметінің әдістемелік және технологиялық компоненттері;
- сабақ тақырыбын ашудың тереңдігі және әдістемелік әдістердің өзіндік ерекшелігі;
- мотивацияның жоғары деңгейін және оқушылардың танымдық іс-әрекетінің жоғары қарқындылығын құру және қолдау мүмкіндігі;
- оқушылардың білім көздерінің әртүрлі түрлері мен тәсілдерін пайдалануын ұйымдастыра білу;
- оқушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастыра білу;
- оқу сабағының (қызметінің) өзін-өзі талдауының және өз қызметінің рефлексиясының толықтығы;
- шығармашылық ойлауды, функционалдық сауаттылықты, оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін, топта жұмыс істеу қабілетін дамыту міндеттерін орындау.
Ескерту:
2 - турдан өткен бастауыш сынып мұғалімдері жаратылыстану-математикалық пәндер (математика, дүниетану, жаратылыстану) бойынша сабақтар өткізеді;
2 -турдан өткен мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілері жаратылыстану және математика пәндері бойынша сабақтар өткізеді.
4.4. «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасы.
Бағалау критерийлері:
- білім беру ұйымдарында 2023-2026 жылдарға арналған «Бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асыру;
- «Мектептегі театр» Алматы әлеуметтік-шығармашылық жобасын іске асыру;
4.5. Байқаудың әр кезеңінің жеңімпаздарын төрт негізгі турдың қорытындысы бойынша қатысушылар жинаған балдар бойынша тиісті комиссия айқындайды.
4.6. Байқаудың үшінші - қалалық кезеңінде «Менің визит карточкам», «Педагогикалық ринг», «Даңқ минуты» және т. б. сияқты қосымша шығармашылық тапсырмалар болуы мүмкін.
4.7. Комиссияның байқаудың барлық кезеңдеріндегі шешімі хаттамамен ресімделеді.
V. Байқауға қатысу үшін ұсынылатын құжаттар
Байқауға қатысу үшін келесі құжаттар ұсынылады:
5.1. Тиісті кезеңнің ұйымдастыру комитеті төрағасының байқаудың келесі кезеңіне қатысу үшін педагогті ұсыну туралы өтінімі;
5.2.Мұғалімнің «Мамандықтағы алғашқы қадамдарым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмысы.
5.3. Мұғалімнің «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
5.4. «Менің алғашқы сабағым» - презентацияда баяндалған мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздеріне негізделген қысқа мерзімді сабақ жоспары (белгіленген ұсыныстарға сәйкес).
5.5. Мұғалім сынып жетекшісі болып табылатын оқушылармен «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасын әзірлеу.
5.6. Педагогтің белсенді кәсіби қызметін көрсететін педагог портфолиосы (балабақшаның, мектептің, ауданның, қаланың түрлі іс-шараларында педагогтің қатысуымен түсірілген фотосуреттер, дипломдар, грамоталар, сертификаттар және басқа құжаттар).
VI. Байқау жеңімпаздары мен жүлдегерлерін марапаттау
Байқау қорытындысы бойынша қатысушылардың әр санаты бойынша жеңімпаздар анықталады.
Жеңімпаздар дипломдармен марапатталады.
Жеңімпаздардың тәлімгерлеріне Алғыс хат беріледі.
VII. «Өз жұлдызыңды жақ» байқауының жеңімпазының миссиясы:
- қаланың жарқын, озық педагогтерінің көшбасшысы, трибунасы, «дауысы» болу;
- балалардың құқықтары мен сапалы білім алу үшін күресу;
- педагогтердің мүдделері мен құқықтарын қорғауда белсенді азаматтық ұстанымға ие болу;
- билікті, баспасөзді қоса алғанда, кең аудиторияға өз ұстанымын білдіре алу;
- өз әріптестерін үнемі дамуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық қызметке шабыттандыру;
- педагогтердің байқау қозғалысын дамыту үшін жауапкершілікті өз мойнына алу;
- өз тәжірибелерімен белсенді бөлісу.
Қосымша №1
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауының қалалық кезеңіне қатысуға
ӨТІНІМ
Мені байқауға қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
№ Жұмыс орны
1. Т. А. Ә. толық
(жеке куәлік бойынша)
2. Туған күні: жылы, күні, айы
3. Лауазымы
4. Педагогикалық өтілі
5. Білімі (қай оқу орны, факультеті, қай жылы бітірген)
6. Байланыс телефоны (үй, ұялы)
7. Тәлімгердің Т. А. Ә. толық (куәлік бойынша)

Өтінімді толтыру күні ___________________________________

АББ басшысының жеке қолы _______________________________
]]>


«Өз жұлдызыңды жақ»
қалалық жас педагогтер байқауының
ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ереже

1.1. Жас педагогтердің «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық байқауы (бұдан әрі-Байқау) жас педагогтердің әлеуметтік мәртебесін арттыру және шығармашылық әлеуетін жандандыру, одан әрі кәсіби өсуіне жағдай жасау мақсатында өткізіледі.
1.2. Байқаудың міндеттері:
- педагогикалық еңбек беделін және педагогтің әлеуметтік мәртебесін арттыру;
- жас педагогтердің инновациялық идеялар мен қызмет түрлерін іздеуге уәждемесін дамыту;
- жас педагогтерді Алматы қаласының мәдени-білім беру ортасының дәстүрлерімен таныстыру;
- дарынды жас педагогтерді анықтау және олардың шығармашылық әлеуетін жандандыру;
- жас педагогтердің жетістіктерін педагогикалық қоғам арасында тарату;
- одан әрі кәсіби өсу үшін жағдай жасау.
1.3. Байқауға мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру педагогтері қатысады.
1.4 Қатысушылар Алматы қаласының білім беру ұйымдарының штаттық қызметкері болуы тиіс:
- жоғары немесе орта кәсіптік педагогикалық білім;
- білім беру ұйымдарында мамандығы бойынша педагогикалық жұмыс өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін.
2. Байқау кезеңдері
Байқау үш кезеңде өткізіледі:
2.1. I кезең – білім беру ұйымдарының ішінде ағымдағы жылдың наурыз айында өткізіледі, онда байқаудың екінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын жеңімпаздар айқындалады.
2.2. II кезең – аудандық, ағымдағы жылдың сәуір айында өткізіледі, онда байқаудың үшінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын аудандық кезеңнің жеңімпаздары айқындалады (байқауды өткізу күнін аудандық білім бөлімі тағайындайды).
2.3. III кезең – қалалық, ағымдағы жылдың мамыр айында өткізіледі ( күні қосымша хабарланатын болады ), онда Республикалық жас педагогтер байқауына қатысу үшін ұсынылатын байқау жеңімпаздары айқындалады.
2.4. Байқаудың әр кезеңінде білім беру ұйымының (I кезең), аудандық білім бөлімінің (II кезең), Қалалық білім берудегі жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының (III кезең) басшысы байқау комиссиясын (бұдан әрі – Комиссия) құрады. Байқау комиссиясының құрамына байқаудың тиісті кезеңін ұйымдастыру басшылығының мүшелері, педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер, ата-аналар қоғамының өкілдері, дәстүрлі кәсіби педагогикалық байқаулардың жеңімпаздары кіреді.
2.5. Байқауға қатысушылар келесі санаттар бойынша бөлінеді:
- бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер.
2.6. Білім беру ұйымының басшылары байқаудың II (аудандық) кезеңіне әр санаттың бірі бойынша (1 жыл, 2 жыл, 3 жыл) 3 жеңімпазды жібереді.
2.7. Байқаудың ІІІ кезеңіне қатысу үшін әр ауданнан үш санат бойынша 1 орын алған үш қатысушы (бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,
екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер ) өтеді.
3. Байқаудың мазмұны
Байқаудың әр кезеңі негізгі төрт турдан тұрады:
3.1. I тур – « Менің мамандықтағы алғашқы қадамым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмыс. Эсседе жас мұғалімнің өміріндегі келесі сәттерді көрсетуі қажет:
– «Менің мектептегі мұғалімім». Неліктен мұғалім мамандығын таңдадыңыз? Сіз мектеп мұғалімдерінің қайсысына ұқсағыңыз келді (облыс, аудан, мектеп, мұғалімнің аты-жөні көрсетілген), соған еліктеп сіз мұғалім болдыңыз ба?Сіздің мектеп жылдарындағы «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз.
– «Мен болашақ мұғаліммін». Студенттік жылдары «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз өзгерді ме? Неліктен? Сіздің мұғалім болудағы мақсатыңыз айқындалды ма? Немесе ... . Сіз кімге ұқсағыңыз келеді, кімге алғыс айтқыңыз келеді, кімге ұқсағыңыз келіп (оқу орнының атауын, мұғалімнің аты-жөнін, ол оқытатын пәнді көрсете отырып) мұғалім болдыңыз.
- «Менің педагогикалық қызметімнің алғашқы жылдары». Сіз бірінші (немесе екінші немесе үшінші) оқу жылын өткіздіңіз. Мектеп өмірі - бұл үлкен көрініс. Сіз бұл сахнадағы басты кейіпкерсіз. Кәсіби еңбектің алғашқы жылдары «мұғалім» бейнесі туралы алғашқы идеяларыңызды өзгертті ме? Егер солай болса, қалай? Сіздің мақсатыңыз мұғалім болу үшін орнықты ма? Немесе ... . Сіз мектеп (балабақша) мұғалімдерінен тәлімгер ретінде кімді ерекше атап өткіңіз келеді? (Мектеп (балабақша), Мұғалімнің аты-жөні.) Неге?
- Еліміздегі «Педагог мәртебесі» мені қанағаттандырады ма? Оқушылардың, ата-аналардың, әріптестердің алдында мәртебемді көтеру үшін не істеуім керек?
- Қазақстандық қоғам ХХІ ғасырда педагогтердің алдына қандай міндеттер қойды?

3.2. II тур – «Менің педагогикалық тұжырымдамам». Слайд-презентация түрінде жас мұғалімнің педагогикалық тұжырымдамасы мен жеке әлеуетін көрсету. Мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздерін, әдістемелік және технологиялық компоненттерін таныстыру. Педагогикалық қызметтің білім беру және тәрбиелік компоненттерін қамтуы керек. Презентацияның ұзақтығы-10 минуттан аспайды.
3.3. III тур – «Менің алғашқы сабағым» (видео). Презентацияда баяндалған тұжырымдамалық негіздерге сәйкес құрылған мұғалімнің сабағы (өз пәні бойынша білім беру процесін ұйымдастыру тәжірибесі). Сабақтың бейнеролигінің ұзақтығы-10 минут. Қорғауда байқауға қатысушы сабақтың өзіндік талдауын жүргізеді.
3.4. IV тур – «Менің тәрбие сағатым» (видео). Презентацияда баяндалған тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес құрылған мұғалімнің тәрбиелік іс-шарасы (тәрбие іс-шарасын сыныппен ұйымдастыру тәжірибесі). Бейнероликтің ұзақтығы – 10 минут. Қорғауда байқауда қатысушы өткізілген іс-шараға өзіндік талдау жүргізеді.
4. Жас педагогтің қызметін бағалау критерийлері
4.1. «Мен мұғаліммін» эссе.
Бағалау критерийлері:
- мұғалімнің «Мұғалімнің бейнесі» сипаттамасында мұғалімнің профессиограммасын ұсыну деңгейі;
- мұғалімнің оқушылар, ата-аналар, әріптестер алдында педагог ретіндегі мәртебесін көтеру жолдарын ұсыну деңгейі;
- педагогтің ХХІ ғасырдағы қазақстандық қоғамның әлеуметтік тапсырысы туралы жалпы білім беру жүйесі алдында және әр педагогтің алдында хабардар болу деңгейі.
4.2. «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
Бағалау критерийлері:
- тұжырымдамалық ережелердің өзектілігі мен нақтылығы;
- өз педагогикалық қызметі тұжырымдамасының проблемасын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білу;
- тұжырымдаманы іске асырудың күтілетін нәтижелерін болжау;
- педагогтің кәсіби қызметі тұжырымдамасының әдістемелік және технологиялық қамтамасыз етілу деңгейі;
- шешендік шеберлік, презентацияның нақтылығы (қысқа уақыт ішінде өзінің педагогикалық қызметінің негізгі идеяларын сипаттай білу);
- мұғалімнің имиджі (тартымдылығы , өз қадір-қасиетін көрсете білу қабілеті).
4.3. «Менің алғашқы сабағым» оқу сабағы.
Бағалау критерийлері:
- сабақта презентацияда баяндалған тұжырымдамалық ережелерді іске асыру деңгейі;
- өзінің педагогикалық қызметі тұжырымдамасының мақсаты мен міндеттерін іске асыру;
- педагогтің кәсіби қызметінің әдістемелік және технологиялық компоненттері;
- сабақ тақырыбын ашудың тереңдігі және әдістемелік әдістердің өзіндік ерекшелігі;
- мотивацияның жоғары деңгейін және оқушылардың танымдық іс-әрекетінің жоғары қарқындылығын құру және қолдау мүмкіндігі;
- оқушылардың білім көздерінің әртүрлі түрлері мен тәсілдерін пайдалануын ұйымдастыра білу;
- оқушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастыра білу;
- оқу сабағының (қызметінің) өзін-өзі талдауының және өз қызметінің рефлексиясының толықтығы;
- шығармашылық ойлауды, функционалдық сауаттылықты, оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін, топта жұмыс істеу қабілетін дамыту міндеттерін орындау.
Ескерту:
2 - турдан өткен бастауыш сынып мұғалімдері жаратылыстану-математикалық пәндер (математика, дүниетану, жаратылыстану) бойынша сабақтар өткізеді;
2 -турдан өткен мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілері жаратылыстану және математика пәндері бойынша сабақтар өткізеді.
4.4. «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасы.
Бағалау критерийлері:
- білім беру ұйымдарында 2023-2026 жылдарға арналған «Бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асыру;
- «Мектептегі театр» Алматы әлеуметтік-шығармашылық жобасын іске асыру;
4.5. Байқаудың әр кезеңінің жеңімпаздарын төрт негізгі турдың қорытындысы бойынша қатысушылар жинаған балдар бойынша тиісті комиссия айқындайды.
4.6. Байқаудың үшінші - қалалық кезеңінде «Менің визит карточкам», «Педагогикалық ринг», «Даңқ минуты» және т. б. сияқты қосымша шығармашылық тапсырмалар болуы мүмкін.
4.7. Комиссияның байқаудың барлық кезеңдеріндегі шешімі хаттамамен ресімделеді.
V. Байқауға қатысу үшін ұсынылатын құжаттар
Байқауға қатысу үшін келесі құжаттар ұсынылады:
5.1. Тиісті кезеңнің ұйымдастыру комитеті төрағасының байқаудың келесі кезеңіне қатысу үшін педагогті ұсыну туралы өтінімі;
5.2.Мұғалімнің «Мамандықтағы алғашқы қадамдарым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмысы.
5.3. Мұғалімнің «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
5.4. «Менің алғашқы сабағым» - презентацияда баяндалған мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздеріне негізделген қысқа мерзімді сабақ жоспары (белгіленген ұсыныстарға сәйкес).
5.5. Мұғалім сынып жетекшісі болып табылатын оқушылармен «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасын әзірлеу.
5.6. Педагогтің белсенді кәсіби қызметін көрсететін педагог портфолиосы (балабақшаның, мектептің, ауданның, қаланың түрлі іс-шараларында педагогтің қатысуымен түсірілген фотосуреттер, дипломдар, грамоталар, сертификаттар және басқа құжаттар).
VI. Байқау жеңімпаздары мен жүлдегерлерін марапаттау
Байқау қорытындысы бойынша қатысушылардың әр санаты бойынша жеңімпаздар анықталады.
Жеңімпаздар дипломдармен марапатталады.
Жеңімпаздардың тәлімгерлеріне Алғыс хат беріледі.
VII. «Өз жұлдызыңды жақ» байқауының жеңімпазының миссиясы:
- қаланың жарқын, озық педагогтерінің көшбасшысы, трибунасы, «дауысы» болу;
- балалардың құқықтары мен сапалы білім алу үшін күресу;
- педагогтердің мүдделері мен құқықтарын қорғауда белсенді азаматтық ұстанымға ие болу;
- билікті, баспасөзді қоса алғанда, кең аудиторияға өз ұстанымын білдіре алу;
- өз әріптестерін үнемі дамуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық қызметке шабыттандыру;
- педагогтердің байқау қозғалысын дамыту үшін жауапкершілікті өз мойнына алу;
- өз тәжірибелерімен белсенді бөлісу.
Қосымша №1
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауының қалалық кезеңіне қатысуға
ӨТІНІМ
Мені байқауға қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
№ Жұмыс орны
1. Т. А. Ә. толық
(жеке куәлік бойынша)
2. Туған күні: жылы, күні, айы
3. Лауазымы
4. Педагогикалық өтілі
5. Білімі (қай оқу орны, факультеті, қай жылы бітірген)
6. Байланыс телефоны (үй, ұялы)
7. Тәлімгердің Т. А. Ә. толық (куәлік бойынша)

Өтінімді толтыру күні ___________________________________

АББ басшысының жеке қолы _______________________________
]]>
admin Tue, 27 Feb 2024 17:35:52 +0600
Қасым-Жомарт Тоқаев: Біз озық ойлы ұлт ретінде тек қана алға қарауымыз керек http://155.alschool.kz/main/1904-asym-zhomart-toaev-bz-ozy-ojly-lt-retnde-tek-ana-ala-arauymyz-kerek.html http://155.alschool.kz/main/1904-asym-zhomart-toaev-bz-ozy-ojly-lt-retnde-tek-ana-ala-arauymyz-kerek.html ]]> admin Wed, 03 Jan 2024 17:32:03 +0600 Правильное питание ребенка – залог здоровья http://155.alschool.kz/main/1744-pravilnoe-pitanie-rebenka-zalog-zdorovja.html http://155.alschool.kz/main/1744-pravilnoe-pitanie-rebenka-zalog-zdorovja.html Каждый родитель хочет, чтобы его ребенок рос здоро­вым, умным, счастливым.

С самого детства мы должны научить своих детей из всего многообразия продуктов выбирать те, которые действительно полезны для здоровья. Питание детей несколько отличается от питания взрослых.  Если система питания ребёнка выстроена правильно, то ребёнок, нормально развивается, как физически, так и психически.

Сделайте так, чтобы ежедневное приобщение ребенка к правильному питанию стало для вашей семьи образом жизни. Не нужно устраивать из этого постоянных лекций на тему, что полезно, а что вредно. Активно общаясь со своим ребенком, подавая ему пример, вы прививаете хорошие привычки в еде. 

За столом нужно говорить только о хорошем. Обстановка должна помочь ребенку расслабиться, тогда и аппетит будет хорошим, и настроение доброжелательным. Дети могут помочь вам с сервировкой и украшением блюд. Когда будете подавать овощи и фрукты на стол, спросите у детей какие витамины и микроэлементы в них содержатся, и почему они так полезны

Правило 1

Питание должно быть разнообразным.

 

Что нельзя использовать в питании детей:

  1. Субпродукты, кроме печени, языка, сердца; кровяные, ливерные, сырокопчённые колбасы.
  2. Жареные в жире (во фритюре) пищевые продукты и кулинарные изделия, чипсы.
  3. Творожные сырки, сгущённое молоко с использованием растительных жиров.
  4. Кумыс и кисломолочные продукты с содержанием этанола (более 0.5%).
  5. Кондитерские изделия с кремом, содержащими растительный белок.
  6. Первые и вторые блюда на основе пищевых концентратов быстрого пригитовления.
  7. Уксус, горчица, хрен, перец острый и другие острые приправы и содержащие их пищевые продукты, включая острые соусы, кетчупы, майонезы и майонезные соусы.
  8. Маринованные овощи и фрукты.
  9. Кофе натуральный и газированные напитки, ядра абрикосовой косточки, арахиса.
  10. Продукты, в том числе кондитерские изделия, содержащие алкоголь.
  11. Пищевые продукты, сдержащие в своём составе большое количествот пищевых добавок (информация указывается изготовителем на потребительской упаковке).
  12. Сухие концентраты для приготовления первых и вторых блюд (супы, вермишель «Дошерак», каши)

Правило 2

Питание ребенка должно быть регулярным

Соблюдение режима питания детей имеет большое значение для усвоения организмом пищевых веществ. Детям дошкольного возраста рекомендуется принимать пищу 4-5 раз в день, через каждые 3 часа, в одно и то же время, распределяя рацион питания следующим образом: завтрак – 25%, обед – 35%, полдник – 15%, ужин – 25%. В школьном возрасте целесообразно четырёхразовое питание, через каждые 4 часа с равномерным распределением суточного рациона: завтрак – 25%, второй завтрак – 20%, обед – 35%, ужин – 20%.

Постарайтесь отказаться от перекуса и приучить ребен­ка есть только за столом. Если это пока не получается, предлагайте для пере­куса фрукт, сухое печенье, сок — еду, которая поможет заглушить голод, но не испортит аппетит.


Правило 3

Питание ребенка должно восполнять его ежедневные траты энергии.

Если у вашего ребенка есть лишний вес, ограничьте количество сладостей и высококало­рийных десертов, освободите от них холодиль­ник. Поставьте на стол вазу с фруктами, тарелку с хлеб­цами из цельных злаков. Фрукты детям можно есть без каких-либо ограничений, практически невозможно ими объесться, и они являются очень полезными.  При недостатке какого-либо минерального вещества или витамина ребенок сам попросит нужное ему яблоко или даже зелень.

Постарайтесь увлечь ребенка занятиями спор­том, гуляйте вместе, пусть понемногу, но регулярно.

Таким образом, построение правильного питания для детей требует учета особенностей организма ребенка, знаний некоторых правил и принципов здорового питания.



]]>
Каждый родитель хочет, чтобы его ребенок рос здоро­вым, умным, счастливым.

С самого детства мы должны научить своих детей из всего многообразия продуктов выбирать те, которые действительно полезны для здоровья. Питание детей несколько отличается от питания взрослых.  Если система питания ребёнка выстроена правильно, то ребёнок, нормально развивается, как физически, так и психически.

Сделайте так, чтобы ежедневное приобщение ребенка к правильному питанию стало для вашей семьи образом жизни. Не нужно устраивать из этого постоянных лекций на тему, что полезно, а что вредно. Активно общаясь со своим ребенком, подавая ему пример, вы прививаете хорошие привычки в еде. 

За столом нужно говорить только о хорошем. Обстановка должна помочь ребенку расслабиться, тогда и аппетит будет хорошим, и настроение доброжелательным. Дети могут помочь вам с сервировкой и украшением блюд. Когда будете подавать овощи и фрукты на стол, спросите у детей какие витамины и микроэлементы в них содержатся, и почему они так полезны

Правило 1

Питание должно быть разнообразным.

 

Что нельзя использовать в питании детей:

  1. Субпродукты, кроме печени, языка, сердца; кровяные, ливерные, сырокопчённые колбасы.
  2. Жареные в жире (во фритюре) пищевые продукты и кулинарные изделия, чипсы.
  3. Творожные сырки, сгущённое молоко с использованием растительных жиров.
  4. Кумыс и кисломолочные продукты с содержанием этанола (более 0.5%).
  5. Кондитерские изделия с кремом, содержащими растительный белок.
  6. Первые и вторые блюда на основе пищевых концентратов быстрого пригитовления.
  7. Уксус, горчица, хрен, перец острый и другие острые приправы и содержащие их пищевые продукты, включая острые соусы, кетчупы, майонезы и майонезные соусы.
  8. Маринованные овощи и фрукты.
  9. Кофе натуральный и газированные напитки, ядра абрикосовой косточки, арахиса.
  10. Продукты, в том числе кондитерские изделия, содержащие алкоголь.
  11. Пищевые продукты, сдержащие в своём составе большое количествот пищевых добавок (информация указывается изготовителем на потребительской упаковке).
  12. Сухие концентраты для приготовления первых и вторых блюд (супы, вермишель «Дошерак», каши)

Правило 2

Питание ребенка должно быть регулярным

Соблюдение режима питания детей имеет большое значение для усвоения организмом пищевых веществ. Детям дошкольного возраста рекомендуется принимать пищу 4-5 раз в день, через каждые 3 часа, в одно и то же время, распределяя рацион питания следующим образом: завтрак – 25%, обед – 35%, полдник – 15%, ужин – 25%. В школьном возрасте целесообразно четырёхразовое питание, через каждые 4 часа с равномерным распределением суточного рациона: завтрак – 25%, второй завтрак – 20%, обед – 35%, ужин – 20%.

Постарайтесь отказаться от перекуса и приучить ребен­ка есть только за столом. Если это пока не получается, предлагайте для пере­куса фрукт, сухое печенье, сок — еду, которая поможет заглушить голод, но не испортит аппетит.


Правило 3

Питание ребенка должно восполнять его ежедневные траты энергии.

Если у вашего ребенка есть лишний вес, ограничьте количество сладостей и высококало­рийных десертов, освободите от них холодиль­ник. Поставьте на стол вазу с фруктами, тарелку с хлеб­цами из цельных злаков. Фрукты детям можно есть без каких-либо ограничений, практически невозможно ими объесться, и они являются очень полезными.  При недостатке какого-либо минерального вещества или витамина ребенок сам попросит нужное ему яблоко или даже зелень.

Постарайтесь увлечь ребенка занятиями спор­том, гуляйте вместе, пусть понемногу, но регулярно.

Таким образом, построение правильного питания для детей требует учета особенностей организма ребенка, знаний некоторых правил и принципов здорового питания.



]]>
admin Mon, 06 Nov 2023 11:37:07 +0600
Баланың дұрыс тамақтануы – денсаулық кепілі Әрбір ата-ана баласының дені сау, ақылды, бақытты болып өскенін қалайды. http://155.alschool.kz/main/1740-balany-drys-tamatanuy-densauly-kepl-rbr-ata-ana-balasyny-den-sau-ayldy-baytty-bolyp-skennalajdy.html http://155.alschool.kz/main/1740-balany-drys-tamatanuy-densauly-kepl-rbr-ata-ana-balasyny-den-sau-ayldy-baytty-bolyp-skennalajdy.html ]]> ]]> admin Wed, 18 Oct 2023 10:58:25 +0600 Семинар "Центр поддержки родителей". http://155.alschool.kz/main/1673-seminar-centr-podderzhki-roditelej.html http://155.alschool.kz/main/1673-seminar-centr-podderzhki-roditelej.html КАЗАХСТАНСКОЙ СЕМЬИ
■ Снижение ценности института семьи
■ Неосознанный подход
к планированию семьи
и родительству
■ Нарушение детско-родительских отношений
■ Утрата связи с национальной культурой
■ Девиантное родительство (малообразованность, алкоголизм, наркомания и др.)]]>
]]> admin Wed, 11 Oct 2023 14:29:20 +0600
Круглый стол «Послание Президента - информация к действию». http://155.alschool.kz/main/1663-kruglyj-stol-poslanie-prezidenta-informacija-k-dejstviju.html http://155.alschool.kz/main/1663-kruglyj-stol-poslanie-prezidenta-informacija-k-dejstviju.html Содержание основных разделов Послания было разъяснено учителем истории Окуневой Т.Ю и членами дебатного клуба.
Подробнее остановилась на вопросах, касающихся подрастающего поколения: качественное школьное образование, безопасность дорожной инфраструктуры, зданий, одежды, продуктов питания для детей, а также повышение скорости Интернета и обеспечение бесплатного доступа к цифровым образовательным ресурсам. Ребята приняли активное участие в обсуждении Послания.
Важно также психическое здоровье подрастающего поколения. Требуется институционально усилить в образовательных учреждениях службу психологической поддержки, организовать единый телефон доверия и разработать действенную программу помощи жертвам насилия и буллинга", отметил глава государства.
Сегодняшнее послание президента народу Казахстана стало, пожалуй, самым обширным из тех, что были до. Справится ли правительство и депутаты с поставленными задачами, мы сможем судить через год. В преддверии следующего обращения президента к казахстанцам.


]]>
]]> admin Tue, 10 Oct 2023 13:36:01 +0600
"Ақындар Айтысы" http://155.alschool.kz/main/1662-ayndar-ajtysy.html http://155.alschool.kz/main/1662-ayndar-ajtysy.html ]]> admin Tue, 10 Oct 2023 13:24:19 +0600 " Достижения наших звездочек!" http://155.alschool.kz/main/1661--dostizhenija-nashih-zvezdochek.html http://155.alschool.kz/main/1661--dostizhenija-nashih-zvezdochek.html ]]> admin Mon, 09 Oct 2023 13:20:26 +0600 Здоровое питание- здоровые дети http://155.alschool.kz/main/1580-zdorovoe-pitanie-zdorovye-deti.html http://155.alschool.kz/main/1580-zdorovoe-pitanie-zdorovye-deti.html ]]> Столовая обеспечена буфетной продукцией, выпечкой (пирожки, самса, булочки и т.д.) в большом ассортименте. Столовая работает с 9.00 до 17.00.
Медсестрой школы    ведется мониторинг состояния здоровья обучающихся.
Все работники имеют допуск к работе, медицинские книжки, журнал медицинского осмотра ежедневно заполняется медбратом лицея.  
Санитарное состояние - удовлетворительное, соответствует санитарным нормам. Техническое оборудование и уборочный инвентарь промаркированы. 
Ведется маркировка разделочных ножей, досок. Весь разделочный инвентарь промаркирован и регулярно обрабатывается.
Ежедневно медбратом осуществляется контроль суточных проб. 
Складские помещения имеются и находятся в обработанном состоянии, товарное соседство соблюдается, сертификаты имеются. 
  
 
Рекомендации:
1. Кл.руководителям строго следить за своевременностью питания учащихся по графику с соблюдением всех санитарных норм
2. Арендатору столовой продолжать работу по обеспечению улучшения санитарно – гигиенического состояния столовой.
3. Арендатору столовой, медсестре усилить контроль за качеством готовой пищи













]]>
admin Wed, 27 Sep 2023 11:13:58 +0600