«Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ » КГУ "Общеобразовательная школа №155"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№155 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 230-98-96
Есепші бөлімі:
+7(727) 230-97-70
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ
27
ақпан
2024

«Өз жұлдызыңды жақ» қалалық жас педагогтер байқауының ЕРЕЖЕСІ





«Өз жұлдызыңды жақ»
қалалық жас педагогтер байқауының
ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ереже

1.1. Жас педагогтердің «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық байқауы (бұдан әрі-Байқау) жас педагогтердің әлеуметтік мәртебесін арттыру және шығармашылық әлеуетін жандандыру, одан әрі кәсіби өсуіне жағдай жасау мақсатында өткізіледі.
1.2. Байқаудың міндеттері:
- педагогикалық еңбек беделін және педагогтің әлеуметтік мәртебесін арттыру;
- жас педагогтердің инновациялық идеялар мен қызмет түрлерін іздеуге уәждемесін дамыту;
- жас педагогтерді Алматы қаласының мәдени-білім беру ортасының дәстүрлерімен таныстыру;
- дарынды жас педагогтерді анықтау және олардың шығармашылық әлеуетін жандандыру;
- жас педагогтердің жетістіктерін педагогикалық қоғам арасында тарату;
- одан әрі кәсіби өсу үшін жағдай жасау.
1.3. Байқауға мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру педагогтері қатысады.
1.4 Қатысушылар Алматы қаласының білім беру ұйымдарының штаттық қызметкері болуы тиіс:
- жоғары немесе орта кәсіптік педагогикалық білім;
- білім беру ұйымдарында мамандығы бойынша педагогикалық жұмыс өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін.
2. Байқау кезеңдері
Байқау үш кезеңде өткізіледі:
2.1. I кезең – білім беру ұйымдарының ішінде ағымдағы жылдың наурыз айында өткізіледі, онда байқаудың екінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын жеңімпаздар айқындалады.
2.2. II кезең – аудандық, ағымдағы жылдың сәуір айында өткізіледі, онда байқаудың үшінші кезеңіне қатысу үшін ұсынылатын аудандық кезеңнің жеңімпаздары айқындалады (байқауды өткізу күнін аудандық білім бөлімі тағайындайды).
2.3. III кезең – қалалық, ағымдағы жылдың мамыр айында өткізіледі ( күні қосымша хабарланатын болады ), онда Республикалық жас педагогтер байқауына қатысу үшін ұсынылатын байқау жеңімпаздары айқындалады.
2.4. Байқаудың әр кезеңінде білім беру ұйымының (I кезең), аудандық білім бөлімінің (II кезең), Қалалық білім берудегі жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының (III кезең) басшысы байқау комиссиясын (бұдан әрі – Комиссия) құрады. Байқау комиссиясының құрамына байқаудың тиісті кезеңін ұйымдастыру басшылығының мүшелері, педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер, ата-аналар қоғамының өкілдері, дәстүрлі кәсіби педагогикалық байқаулардың жеңімпаздары кіреді.
2.5. Байқауға қатысушылар келесі санаттар бойынша бөлінеді:
- бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер;
- үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер.
2.6. Білім беру ұйымының басшылары байқаудың II (аудандық) кезеңіне әр санаттың бірі бойынша (1 жыл, 2 жыл, 3 жыл) 3 жеңімпазды жібереді.
2.7. Байқаудың ІІІ кезеңіне қатысу үшін әр ауданнан үш санат бойынша 1 орын алған үш қатысушы (бірінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,
екінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер,үшінші жыл жұмыс жасайтын жас педагогтер ) өтеді.
3. Байқаудың мазмұны
Байқаудың әр кезеңі негізгі төрт турдан тұрады:
3.1. I тур – « Менің мамандықтағы алғашқы қадамым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмыс. Эсседе жас мұғалімнің өміріндегі келесі сәттерді көрсетуі қажет:
– «Менің мектептегі мұғалімім». Неліктен мұғалім мамандығын таңдадыңыз? Сіз мектеп мұғалімдерінің қайсысына ұқсағыңыз келді (облыс, аудан, мектеп, мұғалімнің аты-жөні көрсетілген), соған еліктеп сіз мұғалім болдыңыз ба?Сіздің мектеп жылдарындағы «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз.
– «Мен болашақ мұғаліммін». Студенттік жылдары «мұғалім» бейнесі туралы ойыңыз өзгерді ме? Неліктен? Сіздің мұғалім болудағы мақсатыңыз айқындалды ма? Немесе ... . Сіз кімге ұқсағыңыз келеді, кімге алғыс айтқыңыз келеді, кімге ұқсағыңыз келіп (оқу орнының атауын, мұғалімнің аты-жөнін, ол оқытатын пәнді көрсете отырып) мұғалім болдыңыз.
- «Менің педагогикалық қызметімнің алғашқы жылдары». Сіз бірінші (немесе екінші немесе үшінші) оқу жылын өткіздіңіз. Мектеп өмірі - бұл үлкен көрініс. Сіз бұл сахнадағы басты кейіпкерсіз. Кәсіби еңбектің алғашқы жылдары «мұғалім» бейнесі туралы алғашқы идеяларыңызды өзгертті ме? Егер солай болса, қалай? Сіздің мақсатыңыз мұғалім болу үшін орнықты ма? Немесе ... . Сіз мектеп (балабақша) мұғалімдерінен тәлімгер ретінде кімді ерекше атап өткіңіз келеді? (Мектеп (балабақша), Мұғалімнің аты-жөні.) Неге?
- Еліміздегі «Педагог мәртебесі» мені қанағаттандырады ма? Оқушылардың, ата-аналардың, әріптестердің алдында мәртебемді көтеру үшін не істеуім керек?
- Қазақстандық қоғам ХХІ ғасырда педагогтердің алдына қандай міндеттер қойды?

3.2. II тур – «Менің педагогикалық тұжырымдамам». Слайд-презентация түрінде жас мұғалімнің педагогикалық тұжырымдамасы мен жеке әлеуетін көрсету. Мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздерін, әдістемелік және технологиялық компоненттерін таныстыру. Педагогикалық қызметтің білім беру және тәрбиелік компоненттерін қамтуы керек. Презентацияның ұзақтығы-10 минуттан аспайды.
3.3. III тур – «Менің алғашқы сабағым» (видео). Презентацияда баяндалған тұжырымдамалық негіздерге сәйкес құрылған мұғалімнің сабағы (өз пәні бойынша білім беру процесін ұйымдастыру тәжірибесі). Сабақтың бейнеролигінің ұзақтығы-10 минут. Қорғауда байқауға қатысушы сабақтың өзіндік талдауын жүргізеді.
3.4. IV тур – «Менің тәрбие сағатым» (видео). Презентацияда баяндалған тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес құрылған мұғалімнің тәрбиелік іс-шарасы (тәрбие іс-шарасын сыныппен ұйымдастыру тәжірибесі). Бейнероликтің ұзақтығы – 10 минут. Қорғауда байқауда қатысушы өткізілген іс-шараға өзіндік талдау жүргізеді.
4. Жас педагогтің қызметін бағалау критерийлері
4.1. «Мен мұғаліммін» эссе.
Бағалау критерийлері:
- мұғалімнің «Мұғалімнің бейнесі» сипаттамасында мұғалімнің профессиограммасын ұсыну деңгейі;
- мұғалімнің оқушылар, ата-аналар, әріптестер алдында педагог ретіндегі мәртебесін көтеру жолдарын ұсыну деңгейі;
- педагогтің ХХІ ғасырдағы қазақстандық қоғамның әлеуметтік тапсырысы туралы жалпы білім беру жүйесі алдында және әр педагогтің алдында хабардар болу деңгейі.
4.2. «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
Бағалау критерийлері:
- тұжырымдамалық ережелердің өзектілігі мен нақтылығы;
- өз педагогикалық қызметі тұжырымдамасының проблемасын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білу;
- тұжырымдаманы іске асырудың күтілетін нәтижелерін болжау;
- педагогтің кәсіби қызметі тұжырымдамасының әдістемелік және технологиялық қамтамасыз етілу деңгейі;
- шешендік шеберлік, презентацияның нақтылығы (қысқа уақыт ішінде өзінің педагогикалық қызметінің негізгі идеяларын сипаттай білу);
- мұғалімнің имиджі (тартымдылығы , өз қадір-қасиетін көрсете білу қабілеті).
4.3. «Менің алғашқы сабағым» оқу сабағы.
Бағалау критерийлері:
- сабақта презентацияда баяндалған тұжырымдамалық ережелерді іске асыру деңгейі;
- өзінің педагогикалық қызметі тұжырымдамасының мақсаты мен міндеттерін іске асыру;
- педагогтің кәсіби қызметінің әдістемелік және технологиялық компоненттері;
- сабақ тақырыбын ашудың тереңдігі және әдістемелік әдістердің өзіндік ерекшелігі;
- мотивацияның жоғары деңгейін және оқушылардың танымдық іс-әрекетінің жоғары қарқындылығын құру және қолдау мүмкіндігі;
- оқушылардың білім көздерінің әртүрлі түрлері мен тәсілдерін пайдалануын ұйымдастыра білу;
- оқушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастыра білу;
- оқу сабағының (қызметінің) өзін-өзі талдауының және өз қызметінің рефлексиясының толықтығы;
- шығармашылық ойлауды, функционалдық сауаттылықты, оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін, топта жұмыс істеу қабілетін дамыту міндеттерін орындау.
Ескерту:
2 - турдан өткен бастауыш сынып мұғалімдері жаратылыстану-математикалық пәндер (математика, дүниетану, жаратылыстану) бойынша сабақтар өткізеді;
2 -турдан өткен мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілері жаратылыстану және математика пәндері бойынша сабақтар өткізеді.
4.4. «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасы.
Бағалау критерийлері:
- білім беру ұйымдарында 2023-2026 жылдарға арналған «Бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асыру;
- «Мектептегі театр» Алматы әлеуметтік-шығармашылық жобасын іске асыру;
4.5. Байқаудың әр кезеңінің жеңімпаздарын төрт негізгі турдың қорытындысы бойынша қатысушылар жинаған балдар бойынша тиісті комиссия айқындайды.
4.6. Байқаудың үшінші - қалалық кезеңінде «Менің визит карточкам», «Педагогикалық ринг», «Даңқ минуты» және т. б. сияқты қосымша шығармашылық тапсырмалар болуы мүмкін.
4.7. Комиссияның байқаудың барлық кезеңдеріндегі шешімі хаттамамен ресімделеді.
V. Байқауға қатысу үшін ұсынылатын құжаттар
Байқауға қатысу үшін келесі құжаттар ұсынылады:
5.1. Тиісті кезеңнің ұйымдастыру комитеті төрағасының байқаудың келесі кезеңіне қатысу үшін педагогті ұсыну туралы өтінімі;
5.2.Мұғалімнің «Мамандықтағы алғашқы қадамдарым» тақырыбындағы эссе түріндегі шығармашылық жұмысы.
5.3. Мұғалімнің «Менің педагогикалық тұжырымдамам» презентациясы.
5.4. «Менің алғашқы сабағым» - презентацияда баяндалған мұғалімнің кәсіби қызметінің тұжырымдамалық негіздеріне негізделген қысқа мерзімді сабақ жоспары (белгіленген ұсыныстарға сәйкес).
5.5. Мұғалім сынып жетекшісі болып табылатын оқушылармен «Менің тәрбие сағатым» тәрбие іс-шарасын әзірлеу.
5.6. Педагогтің белсенді кәсіби қызметін көрсететін педагог портфолиосы (балабақшаның, мектептің, ауданның, қаланың түрлі іс-шараларында педагогтің қатысуымен түсірілген фотосуреттер, дипломдар, грамоталар, сертификаттар және басқа құжаттар).
VI. Байқау жеңімпаздары мен жүлдегерлерін марапаттау
Байқау қорытындысы бойынша қатысушылардың әр санаты бойынша жеңімпаздар анықталады.
Жеңімпаздар дипломдармен марапатталады.
Жеңімпаздардың тәлімгерлеріне Алғыс хат беріледі.
VII. «Өз жұлдызыңды жақ» байқауының жеңімпазының миссиясы:
- қаланың жарқын, озық педагогтерінің көшбасшысы, трибунасы, «дауысы» болу;
- балалардың құқықтары мен сапалы білім алу үшін күресу;
- педагогтердің мүдделері мен құқықтарын қорғауда белсенді азаматтық ұстанымға ие болу;
- билікті, баспасөзді қоса алғанда, кең аудиторияға өз ұстанымын білдіре алу;
- өз әріптестерін үнемі дамуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық қызметке шабыттандыру;
- педагогтердің байқау қозғалысын дамыту үшін жауапкершілікті өз мойнына алу;
- өз тәжірибелерімен белсенді бөлісу.
Қосымша №1
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауының қалалық кезеңіне қатысуға
ӨТІНІМ
Мені байқауға қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
№ Жұмыс орны
1. Т. А. Ә. толық
(жеке куәлік бойынша)
2. Туған күні: жылы, күні, айы
3. Лауазымы
4. Педагогикалық өтілі
5. Білімі (қай оқу орны, факультеті, қай жылы бітірген)
6. Байланыс телефоны (үй, ұялы)
7. Тәлімгердің Т. А. Ә. толық (куәлік бойынша)

Өтінімді толтыру күні ___________________________________

АББ басшысының жеке қолы _______________________________


П О Л О Ж Е Н И Е
городского конкурса молодых педагогов
«Зажги свою звезду»

1. Общие положения

1.1. Городской конкурс молодых педагогов «Зажги свою звезду» (далее – Конкурс) проводится с целью повышения социального статуса и активизации творческого потенциала молодых педагогов, создания условий для дальнейшего профессионального роста.
1.2. Задачами конкурса являются:
– повышение престижа педагогического труда и социального статуса педагога;
– развитие мотивации молодых педагогов к поиску инновационных идей и форм деятельности;
– приобщение молодых педагогов к традициям культурно-образовательной среды г. Алматы;
– выявление талантливых молодых педагогов и активизация их творческого потенциала;
– распространение достижений молодых педагогов среди педагогической общественности;
– создания условий для дальнейшего профессионального роста.
1.3. В конкурсе участвуют педагоги дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования, технического и профессионального образования.
1.4 Участники должны быть штатным работником организаций образования города Алматы имеющие:
– высшее или среднее профессиональное педагогическое образование;
– стаж педагогической работы по специальности в организации образования от 1 года до 3-х лет.

2. Этапы Конкурса
Конкурс проводится в три этапа:
2.1. I этап – внутри организаций образования, проводится в марте текущего года, где определяются победители, рекомендуемые для участия во втором этапе Конкурса.
2.2. II этап – районный, проводится в апреле текущего года, где определяются победители районного этапа, рекомендуемые для участия на третьем этапе Конкурса (дата проведения конкурса назначает районный отдел образования).
2.3. III этап – городской, проводится в мае текущего года ( дата будет сообщена дополнительно ), где определяются победители Конкурса, рекомендуемые для участия на республиканском Конкурсе молодых педагогов.
2.4. На каждом этапе Конкурса руководителем организации образования (I этап), районного отдела образования (II этап), городского научно-методического центра новых технологии в образовании (III этап) создается конкурсная комиссия (далее – Комиссия). В состав конкурсной комиссии входят члены руководства организации соответственного этапа Конкурса, педагоги-исследователи, педагоги-мастера, представители родительской общественности, победители традиционных профессиональных педагогических конкурсов.
2.5. Участники Конкурса подразделяются по следующим категориям:
– молодые педагоги первого года работы;
– молодые педагоги второго года работы;
– молодые педагоги третьего года работы.
2.6. Руководители организации образования на II (районный) этап конкурса направляет 3-х победителей, по одному из каждой категории (1-й год, 2-й год, 3-й год).
2.7. Для участия на ІІІ этапе Конкурса с каждого района проходят три участника, занявшие 1 места по трем категориям (молодые педагоги первого года работы; молодые педагоги второго года работы; молодые педагоги третьего года работы).

3. Содержание Конкурса
Каждый этап Конкурса состоит из основных четырех туров:
3.1. I тур – творческая работа в форме эссе по теме «Мои первые шаги в профессии». В эссе необходимо отразить следующие моменты из жизни молодого педагога:
– «Мой школьный Учитель». Почему Вы выбрали профессию педагога? На кого из школьных учителей Вы хотели быть похожим (с указанием области, района, школы, ФИО учителя) благодаря которым Вы стали педагогом. Ваше представление об образе «Учитель» в школьные годы.
– «Я будущий педагог». Изменилось ли у Вас представление об образе «Учитель» в студенческие годы. Почему? Закрепилась ли Ваша цель стать педагогом. Или ... . На кого из преподавателей Вы хотите быть похожим, кого хотели бы поблагодарить за труд благодаря который Вы сегодня стали педагогом (с указанием наименования учебного заведения, ФИО педагога, преподаваемый им предмет).
– «Мои первые годы педагогической деятельности». Вы провели первый (или второй, или уже третий) учебный год. Школьная жизнь это большая сцена. Вы главный герой на этой сцене. Изменил ли первые годы профессионального труда Ваше первые представления об образе «Учитель»? Если да то как? Закрепилась ли и дальше Ваша цель стать педагогом. Или ... . Кого Вы хотели бы особо отметить из педагогов школы (детского сада) как наставника? (Школа (десткий сад), ФИО педагога) Почему?
– Удовлетворяет ли меня «Статус Педагога» в нашей стране? Что мне нужно сделать чтобы поднять свой статус перед учащимися, перед родителями, перед коллегами?
– Какие задачи казахстанское общество поставил перед педагогами в XXI веке?
3.2. II тур – «Моя педагогическая концепция». Демонстрация педагогической концепции и личностного потенциала молодого педагога в форме слайдовой презентации. Презентация концептуальных основ, методической и технологической составляющей профессиональной деятельности педагога должна охватить как образовательные так и воспитательные составляющие педагогической деятельности. Продолжительность презентации – не более 10 минут.
3.3. III тур – «Мой первый урок» (видеоролик). Урок педагога, построенного в соответствии с концептуальными основами, изложенными в презентации (опыт организации образовательного процесса по своему предмету). Продолжительность видеоролика урока – 10 минут. На защите участник конкурса проводит самоанализ урока.
3.4. IV тур – «Мой воспитательный час» (видеоролик). Воспитательное мероприятие педагога, построенного в соответствии с концептуальными основами воспитания, изложенными в презентации (опыт организации воспитательного мероприятия с классом). Продолжительность видеоролика воспитательного часа – 10 минут. На защите участник конкурса проводит самоанализ проведенного мероприятия.

4. Критерии оценивания деятельности молодого педагога
4.1. Эссе «Я педагог».
Критерии оценки:
– уровень представления педагогом профессиограммы педагога в описаний «Образ Учителя»;
– уровень представления педагогом путей поднятия своего статуса как педагога перед учащимися, перед родителями, перед коллегами;
– уровень осознания педагогом социального заказа казахстанского общества в XXI веке перед системой образования в целом и перед каждым педагогом в частности.
4.2. Презентация «Моя педагогическая концепция».
Критерии оценки:
– актуальность и конкретность концептуальных положений;
– умение сформулировать проблему, цель и задачи концепции своей педагогической деятельности;
– прогнозирование ожидаемых результатов реализаций концепции;
– уровень методической и технологической обеспеченности концепции профессиональной деятельности педагога;
– ораторское мастерство, лаконичность изложения (способность за короткое время описать основные идеи своей педагогической деятельности);
– имидж педагога ( обаяние, умение подчеркнуть свои достоинства).
4.3. Учебное занятие «Мой первый урок».
Критерии оценки:
– уровень реализации на уроке концептуальных положений изложенных на презентации;
– реализация цели и задач концепции своей педагогической деятельности;
– методические и технологические составляющие профессиональной деятельности педагога;
– глубина раскрытия темы урока и оригинальность методических приёмов;
– умение создавать и поддерживать высокий уровень мотивации и высокую интенсивность познавательной деятельности учащихся;
– умение организовать использование учащимися разных типов и видов источников знаний;
– умение организовать взаимодействие учащихся между собой;
– полнота самоанализа учебного занятия (деятельности) и рефлексии своей деятельности;
– выполнение задач развития креативного мышления, функциональной грамотности, коммуникативных способностей учащихся, умения работать в команде.
Примечание:
участники - учителя начальных классов, прошедшие во 2 тур, проводят уроки по естественно-математическим дисциплинам (математика, познание мира, естествознание);
участники – воспитатели дошкольных организаций, прошедшие во 2 тур, проводят занятия по естествознанию и основам математики.
4.4. Воспитательное мероприятие «Мой воспитательный час».
Критерии оценки:
– реализация «Единой программы воспитания» в организациях образования на 2023-2026 годы;
– реализация алматинского социально-творческого проекта «Театр в школе»;
4.5. Победители каждого этапа Конкурса определяются соответствующей Комиссией по баллам, набранным участниками по итогам четырех основных туров.
4.6. На третьем – городском этапе конкурса могут быть дополнительные творческие задания, как «Моя визитная карточка», «Педагогический ринг», «Минута славы» и др.
4.7. Решение комиссии на всех этапах Конкурса оформляется протоколом.
V. Документы представляемые для участия на конкурсе
Для участия в конкурсе представляются следующие документы:
5.1. Заявка председателя Организационного комитета соответствующего этапа о выдвижении педагога для участия в следующем этапе Конкурса;
5.2.Творческая работа педагога в форме эссе по теме «Мои первые шаги в профессии».
5.3. Презентация педагога «Моя педагогическая концепция».
5.4. «Мой первый урок» - краткосрочный план урока (в соответствии с установленными рекомендациями), построенного на концептуальных основах профессиональной деятельности педагога, изложенных в презентации.
5.5. Разработка воспитательного мероприятия «Мой воспитательный час» с учащимися, в котором учитель является классным руководителем.
5.6. Портфолио педагога, отражающее активную профессиональную деятельность педагога (фотографии с участием педагога в различных мероприятиях детского сада, школы, района, города, дипломы, грамоты, сертификаты и прочие документы).

VI. Награждение победителей и призёров Конкурса
По итогам Конкурса определяются победители по каждой категорий участников.
Победители награждаются Дипломами.
Наставникам победителей вручаются Благодарственное письмо.

VII. Миссия Победителя конкурса «Зажги свою звезду»:
– стать лидером, трибуном, «голосом» ярких, передовых педагогов города;
– бороться за права детей и качественное образование;
– занять активную гражданскую позицию в отстаивании интересов и прав педагогов;
– аргументировано выражать свою позицию широкой аудитории, включая органы власти, прессу;
– вдохновлять своих коллег на постоянное развитие, самосовершенствование, творческую деятельность;
– взять на себя ответственность за развитие конкурсного движения педагогов;
– активно делиться своим опытом.










Приложение №1

Заявка
на участие в городском этапе конкурса «Зажги свою звезду»

Прошу допустить меня к участию в конкурсе. Сообщаю о себе следующие сведения:

№ Место работы
1. Ф.И.О. полностью
(по удостоверению личности)
2. Дата рождения: год, число, месяц
3. Должность
4. Педагогический стаж
5. Образование (какое учебное заведение, факультет, в каком году окончил)
6. Контактный телефон (домашний, мобильный)
7. Ф.И.О. Наставника полностью (по удостоверению)


Дата заполнения заявки ___________________________________

Личная подпись руководителя РОО _______________________________


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: