Педагогикалық кеңестің хаттамасы » КГУ "Общеобразовательная школа №155"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№155 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 230-98-96
Есепші бөлімі:
+7(727) 230-97-70
Нашар көрушілер
нұсқасы
22
қараша
2021

Педагогикалық кеңестің хаттамасы

Педагогикалық кеңестің хаттамасы
« № 155 ЖББМ» КММ
27 тамыз 2021г
Қатысқандар: мектеп педагогтері
Өту форматы – Zoom
Күн тәртібі:
1) 2020-2021 оқу жылының қорытындысы: ҰБТ 2021
- Педагогикалық контингент
- "№155 ЖББМ"КММ мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және жетілдіру.
- Мектеп ӘБ басшыларын тағайындау туралы.
Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С.С. Тапалова

2) 2020-2021 оқу жылындағы мектептің тәрбие жұмысын талдау.
3) 2021-2022 оқу жылына тәрбие жұмысын жоспарлау.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы "Адалдық алаңы"жобасын іске асыру
- "Мектепке жол" қайырымдылық акциясы
- Сынып жетекшілерінің ӘБ жұмысының 2021-2022 жылдарға арналған негізгі бағыттары
- 1 қыркүйекке арналған іс-шаралар өткізу.
Жауапты: директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Баратова Т. Т., Н. Әнесбекқызы
4) Мектептің оқу қорының сақталуын және оқушылардың оқулықтармен қамтамасыз етілу дәрежесін талдау.
Жауапты: кітапханашы Лосякова Л. С.
5) Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру
Жауапты: Цвингер В. А.
6. Кубаев Самирді 5 сыныпқа қабылдау туралы

Бірінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С. Т. Тапалова 2020-2021 оқу жылының қорытындысы: ҰБТ 2021 туралы тыңдалды.
Мектепте 2020-2021 оқу жылының басында-1498 оқушы, 52 сынып-жиынтық, орташа толымдылығы 27 оқушы. Оқытудың бастапқы сатысы 1-4 сынып – 692 адам (23 сынып-жиынтық), негізгі саты 5-9 сыныптар – 725 адам (26 сынып-жиынтық), жоғары саты 10-11 сыныптар – 81 адам (3 сынып-жиынтық). 2,7, 11 сыныптардағы параллельдер толық.
2020-2021 оқу жылының соңында - 1508 оқушы. Оқытудың бастапқы сатысы 1-4 сынып – 696 адам (23 сынып-жиынтық), негізгі саты 5-9 сыныптар – 729 адам (26 сынып-жиынтық), жоғары саты 10-11 сыныптар – 83 адам (3 сынып-жиынтық).
Үш жыл ішінде салыстырғанда сынып-жиынтықтардың өсуі байқалады.

Үш жылдағы оқушылар саны

Білім беру сатылары Жобалау қуты 2018-2019 2019-2020 2020-2021
Барлық оқушылар 840 оқушы 1358 1450 1508

2020-20201 оқу жылы ішінде мектепте оқыту онлайн форматта екі ауысыммен жүзеге асырылды. Бастауыш, орта және жоғары буындарда кезекші сыныптар ашылды.
Мектептегі білім беру жүйесінің жұмыс істеу нәтижелері білім алушылар мен түлектердің білім сапасымен, жетістік деңгейімен және әлеуметтену деңгейімен сипатталады. Педагогикалық ұжымның алдында білім беру ортасының инновациялық әлеуеті негізінде қызметтің сапалы көрсеткіштерін үздіксіз жақсартуды қамтамасыз ету міндеті тұр.
Жыл қорытындысы бойынша үлгерімі 100%, білім сапасы – 57%, үлгере алмаушылар жоқ. Үш жылдық талдау білім сапасы жыл сайын "4" және "5" - ке бітірген оқушылар саны мен контингентінің ұлғаюымен қатар үнемі өсіп келе жатқанын көрсетті. Оқушылардың үш жылдағы үлгерімін талдай отырып, үш жыл ішінде үздік оқушылар мен екпінділер саны біртіндеп өсіп келе жатқанын атап өткен жөн, бұл тіпті коронавирустық инфекцияның таралу кезеңінде де мұғалімдердің пән бойынша жүйелі жұмысын көрсетеді. Ата-ана, оқушы, мұғалімнің бірлескен ұжымдық жұмысы ғана қажетті нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік берді.
. Жыл қорытындысы бойынша: үздік оқушылар- 257, екпінді- 512, үлгеруші оқушылар – 579.
ҚР БҒМ 2021 жылғы 5 мамырдағы № 203 "Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды оқу жылының аяқталу және қорытынды аттестаттауды өткізу мерзімдерін бекіту туралы" бұйрығының негізінде № 155 ЖББМ КММ 9 және 11 сынып оқушыларына қорытынды аттестаттау өткізілді.
2020-2021 оқу жылында ҰБТ жаңа формат шеңберінде өткізілді. Пән мұғалімдерімен дайындық барысында оқушылардың қиындықтарына мониторинг жүргізу бойынша жұмыстар жүргізілді, оқушылармен консультациялар өткізілді. 2020 жылғы ҰБТ нәтижелері ұсынылды барлық оқушылар наурыз айының басында ТМД елдерінің ЖОО-на және шетел ЖОО-на түсе отырып, ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсырмады.
Себептері: түлектердің тестілеу пәндерін ауыстыруы , Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ-ға дайындық бойынша тұрақты консультациялардың болмауы.
Шешу жолдары:
1. Сынып жетекшілерінің, психологтардың сапалы кәсіби бағдар беру жұмысы.
2. Кейіннен талдау және түзетумен педагогтарға тұрақты тақырыптық консультациялар.
3. Пәндерге деген ынтаны арттыру үшін түлектердің ата-аналарымен жүйелі байланыс орнату.
Мектеп директоры Н.Б. Надырова 2021-2022 оқу жылына ӘБ жұмысын жалғастыру және жаңа басшыларын тағайындау туралы сөз сөйледі:
Ж.Б. Байжанова - Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі
Г.Т. Ширидитдинова - бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі
А.А. Даутова - эстетикалық цикл мұғалімдер ӘБ жетекшісі


Шешім:
1. "Білім туралы"ҚР Заңы, 2021-2022 оқу жылына арналған Нормативтік-құқықтық құжаттар ӘНХ назарға алынсын., 2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында коронавирустық инфекцияның алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шаралар жүргізу туралы" Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің қаулысы, Алматы қаласының Бас санитариялық дәрігерінің 16.08.2021 жылғы № 26 қаулысы )
2. Г. Т. Махпипрова, Т. С. Тохтыбакивеа, В. А. Цвингер ӘБ жетекшілері болып жұмысын жалғастырсын.
3. Г. Т. Ширидитдинова бастауыш сынып мұғалімдерінің, Ж. Б. Байжанова қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің ӘБ жетекшілері болып тағайындалсын.

Екінші сұрақ бойынша директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Т. Т. Баратованы тыңдадық.
Өз сөзінде ол тәрбие процесі арқылы оқушылардың тұлғасын қалыптастыру мектептің тәрбие жүйесіндегі айқындаушы буын болып табылатынын айтты. Сұрақтарға объективті жауап беру үшін мектептегі өзгерістер қандай және оқу процесінің сапасын жақсарту үшін не істеу керек, нәтижесінде оның оқушыларының білім сапасы үшін бүкіл ұжымның қажырлы еңбегі қажет. Мектептегі тәрбие жұмысы әр баланың өзінің өмірлік мақсатын және оған жету жолдарын анықтайтын тұлға болуына бағытталған. Мектеп білім беру жүйесіндегі негізгі буын болып табылады, онда шығармашылық ойлау мен жалпыадамзаттық моральмен ұрпақ тәрбиеленуі тиіс.
Тәрбие процесі оқушылардың шығармашылық қабілеттерін барынша ашады, олардың белсенді өмірлік ұстанымына, рухани әлеуетінің өсуіне, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікке ықпал етеді.
Тәрбие жұмысын талдаудың мақсаты: 2020-2021 оқу жылындағы педагогикалық ұжымның тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін анықтау, олардың сынып жетекшілерінің қызметімен, отбасы мен сыртқы ортаның әсерімен, мұғалімдердің тәрбие жұмысында инновациялық әдістерді қолдану деңгейімен қалай байланысты екенін анықтау
Талдау міндеттері:
- тәрбие процесінің нақты жағдайын анықтау;
- оның даму мүмкіндіктерін анықтау;
- болған өзгерістерді талдау;
- әр түрлі жағдайлар мен құралдардың тиімділігі мен педагогикалық орындылығын, олардың жұмыс нәтижелеріне әсерін зерттеу;•
тәрбие жұмысының оқушы мен педагог тұлғасының дамуына, ұжымдағы қарым-қатынасқа әсер ету тиімділігін анықтау.
Әрбір ұлттың және жалпы адамзаттың болашағы өскелең ұрпаққа байланысты. Қоғам дамуының маңызды шарттарының бірі-әлеуметтенуге қабілетті, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтейтін, жоғары адамгершілікке ие, ұлттық толеранттылықты, басқа халықтардың тілдеріне, дәстүрлері мен мәдениетіне құрметпен қарауды көрсететін азаматтарды тәрбиелеу.
"№155 ЖББМ " КММ тәрбие жұмысы келесі нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде құрылды:
1. ҚР Конституциясы
2. ҚР Қылмыстық кодексі
3. ҚР Азаматтық кодексі
4. ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексі
5. Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы " ҚР Кодексі»
6. ҚР «Бала құқықтары туралы» Заңы
7. ҚР «Білім Туралы» Заңы
8. ҚР «Тіл туралы» Заңы
9. «Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы» ҚР Заңы
10. «ҚР-дағы мерекелер туралы» Заңы
11. «Неке және отбасы туралы» ҚР Заңы
12. «Құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз қалуының алдын алу туралы» ҚР Заңы
13. «Темекі шегудің алдын алу және шектеу туралы ҚР Заңы»
14. Мемлекеттік жастар саясаты туралы "ҚР Заңы»
15. Мемлекеттік рәміздері туралы "ҚР Конституциялық заңы»
16. "Қазақстан – 2050" Стратегиясы, ҚР Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы.

Халықаралық құжаттар:
1. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы (БҰҰ 10.12.1948)
2. Бала құқықтары туралы конвенцияны (БҰҰ 20.11.89 Ж) Қазақстан 1994 ж. ратификациялады
3. 1995 жылғы Адам құқықтары мен негізгі бостандықтары туралы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы конвенциясы . басқа да нормативтік - құқықтық құжаттар.

2020-2021 оқу жылында мектепте 55 сынып жиынтығы (3 мектепалды сынып). Оның ішінде 23 сынып бастауыш буынға, 29 сынып орта буынға, 3 сынып жоғары буынға жатады.
Әр сынып жетекшісі мектеп әкімшілігімен келісілген және бекітілген тәрбие жоспарын жасады, онда тәрбие жұмысының мақсаттары мен міндеттері кешенді мақсатты білім беру бағдарламасының барлық бағыттарын қамтиды. Кешенді білім беру бағдарламасы келесі бағыттарды қамтиды:
Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
Рухани-адамгершілік тәрбие;
Ұлттық тәрбие;
Отбасылық тәрбие;
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси және экономикалық проблемалары олардың педагогикалық ұстанымдарын қайта қарауға, білім берудің кейбір аспектілерін қайта қарастыруға әкелді.Тәрбиедегі жаңа педагогикалық ұстанымның негізі – баланы жеке тұлға ретінде қабылдау, оның жеке басын тану, өзінің "өзін" өмірде қол жеткізген даму деңгейінде көрсету құқығы.Тәрбие қызметін ұйымдастыруда оң нәтижелерге қол жеткізу үшін келесі міндеттер анықталды:•
- Білім беру процесіне педагогикалық технологияларды енгізу, сондай-ақ сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандары арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту, зияткерлік деңгейін арттыру;
- Оқушылардың көркемдік-эстетикалық дамуына, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау;
- Азаматтық-патриоттық және рухани тәрбие жөніндегі жұмыстың тиімділігін арттыру;
- Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қадағалаусыздықтың алдын алу жөніндегі жұмысты жалғастыру;
- Салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жұмысты жалғастыру;
- Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің қызметін жандандыру;
- Ата-аналармен және жұртшылықпен жұмыс жүйесін қалыптастыруды және дамытуды жалғастыру;
- Мектептегі және сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқаруының бірыңғай жүйесін дамыту;
- Оқушылардың адамгершілік мәдениетін, олардың азаматтық ұстанымдарын қалыптастыруға, ой-өрісін кеңейтуге, зияткерлік дамуына, оқу материалын меңгеруді жақсартуға бағытталған сабақтан тыс іс-әрекетін дамыту;
- Балалардың түрлі деңгейдегі байқауларға, фестивальдарға қатысуын жандандыру.

Оқу жылына қойылған мақсат және оқу жоспары орындалды. Оқу бағдарламалары барлық пәндер бойынша өтті. Педагогикалық ұжымның кәсіби деңгейі, мектепішілік бақылау нысандары мен әдістері және оқу жылына қойылған міндеттер артты..
Мектептің әдістемелік тақырыбы және одан туындайтын әдістемелік бірлестіктің тақырыптары мектеп алдында тұрған негізгі міндеттерге сәйкес келеді.Әдістемелік бірлестік пен педагогикалық кеңес отырыстарының тақырыбы негізгі проблемалық мәселелерді көрсетеді. Мұғалімдердің белсенділігі, олардың шығармашылыққа деген ынтасы артты.
Оң нәтижелермен қатар кемшіліктер де бар:
"Диагностика-талдау"қағидаты бойынша білім беру процесінің нәтижелілігі бойынша жұмысты құрудың анықтығы жоқ. Әдістемелік бірлестіктер жаңа технологияларды зерттеуге аз көңіл бөледі. "Мұғалім-оқушы-ата-ана"байланысы жеткілікті жолға қойылмаған.
Шешім:
1. Білім беру жүйесін құруға және дамытуға ықпал ететін салауатты, тәуелсіз, рухани бай, адамгершілік тұлғаны қалыптастыру;
2. Оқушылардың бойында адам құқықтары мен бостандықтарын, ұлттық дәстүрлер мен мемлекеттік рәміздерді құрметтейтін азаматтық, патриотизм сезімін тәрбиелеу;
3. Отбасылық қолайсыздық пен әлеуметтік жетімдіктің алдын алу бойынша жұмыс жүргізу
4. Балалар мен жасөспірімдердің балалар мен жасөспірімдер бірлестіктерінің жұмысына және мектептегі өзін-өзі басқару жұмысына қатысуын ұйымдастыру.

Үшінші сұрақ бойынша директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н. Әнесбекқызы 2021-2022 оқу жылында тәрбие жұмысын жоспарлау туралы тыңдалды.
Мектептің бейбітшілік пен қоғамдық моральдың кепілі ретіндегі рөлі ерекше маңызды. Осыған байланысты уақыт бізді жалпы білім беретін мекемедегі тәрбие процесіне деген көзқарастарымызды қайта қарау қажеттілігіне қояды. А. С. Макаренко: "тәрбиелеу – өмір сүруді үйрету", - деді. Білімнің жетістігі адам табиғатына тән нақты заңдылықтарды білместен, болмыстың, қалыптасудың және болмыстың терең біліміне сүйенбестен мүмкін емес. Мектептің тәрбие жүйесінің тұжырымдамасы түлектің азамат-патриот, білімді адам, еркін, мәдени, адамгершілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті тұлға ретіндегі моделіне бағытталған. Мұндай жүйелі тәсіл педагогикалық процесті неғұрлым орынды, басқарылатын, маңызды, тиімді етуге мүмкіндік береді.
Мектеп құзыретті тәсілге негізделген білім беруде өзінің стратегиясы мен тактикасын қолданады.
Осыған сүйене отырып, мектептің 2021-2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының басты мақсаты:
Патриотизмді ішкі бостандықты, өз Отанына, отандастарына деген сүйіспеншілікті, бейбітшілікке ұмтылуды, мемлекеттік билікті құрметтеуді, өз Отанына қызмет етуге дайын болуды, өзін-өзі бағалау мен тәртіпті сезінуді, патриоттық сезімдер мен ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің үйлесімді көрінісін (басқа халықтар мен елдермен құрмет пен ынтымақтастық) қамтитын жеке қасиет ретінде қалыптастыру.
Осы жоғары мақсатты жүзеге асыру үшін мектеп мұғалімдеріне тәрбие жұмысының келесі міндеттері жүктелген:
Оқушылардың жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасай отырып, мектеп дәстүрлерін дамыту.
1. Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамытуға ықпал ету. Қазақстан Республикасы азаматының белсенді азаматтық ұстанымын және өзін-өзі тануын қалыптастыру.
2. Ата-аналарды мектеп өміріне барынша тарту және оларды даму бағдарламасын іске асыруға тарту.
3. Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қадағалаусыздықтың алдын алу және жасөспірімдер арасындағы нашақорлықтың алдын алу жөніндегі жұмысты жалғастыру, "қатер" тобындағы балаларды мектеп өміріне, сыныпқа, үйірмелер, секциялар сабақтарына барынша тарту.
4. Оқушылардың тәрбие деңгейін зерттеу бойынша жұмысты жандандыру
5. Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмыс жүйесін жетілдіру
6. Мектеп кітапханасының жұмысын жетілдіру
7. Оқушылардың сыныптан тыс жұмыстарға қызығушылығын арттыру.

Шешім:
1. Патриотизмді ішкі бостандықты, өз Отанына, отандастарына деген сүйіспеншілікті, бейбітшілікке ұмтылуды, мемлекеттік билікті құрметтеуді, өз Отанына қызмет етуге дайын болуды, өзін-өзі бағалау мен тәртіпті сезінуді, патриоттық сезімдер мен ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің үйлесімді көрінісін (басқа халықтар мен елдермен құрмет пен ынтымақтастық) қамтитын жеке қасиет ретінде қалыптастыру.
2. Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің қызметін жандандыру;
3. Ата-аналармен және жұртшылықпен жұмыс жүйесін қалыптастыруды және дамытуды жалғастыру;
4. Мектептегі және сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқаруының бірыңғай жүйесін дамыту;
5. Адамгершілік мәдениетті, олардың азаматтық ұстанымын қалыптастыруға, ой-өрісін кеңейтуге, зияткерлік дамуға бағытталған оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетін дамыту;
6. Сынып жетекшілерінің 2021-2022 оқу жылына арналған жоспарлары бекітілсін.

Төртінші сұрақ бойынша № 155 мектептің кітапханашысы Л.С. Лосякованы мектептің оқу қорының сақталуын және оқушылардың оқулықтармен қамтамасыз етілу дәрежесін талдау туралы тыңдадық. Кітапхана білім беру мекемесінің директоры бекіткен жоспар бойынша жұмыс істейді. Кітапхана қызметінің негізгі бағыттары:
- балаларды дамыту мен тәрбиелеуде педагогикалық ұжымға жәрдемдесу;
- оқу және тәрбие-кітапханалық және ақпараттық-библиографиялық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;
- кітапқа деген сүйіспеншілікті дамыту және оқу мәдениетін тәрбиелеу, баспа басылымдарына ұқыпты қарау;

Көрсеткіштер . Саны
1. Кітапхана қоры - 7246 дана.
2. Оқу қоры- 34098 дана.
3.Электронды оқулықтар-649 дана.
4. Қор барлығы-41344 дананы құрайды.
5. Оқырмандар контингенті -1580
6. Оқушылар саны - 1510
7. Оқушылардың келуі - 2990
8. Кітаптың алынуы - 26910
9. Кітап көрмелері (дәстүрлі )- 14
10. Виртуалды кітап көрмелері-14

Кітапхана жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
жоспарлау және есептілік;
қорларды қалыптастыру;
қорларды ұйымдастыру және сақтау;
құжаттарды есепке алу және өңдеу;
кітапхананың анықтамалық-библиографиялық аппаратын жүргізу;
анықтамалық-библиографиялық және ақпараттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру.
Кітапхана қорын қалыптастыру:
Кітапхана қоры балаларға арналған ғылыми-көпшілік, анықтамалық, көркем әдебиеттермен жинақталған: - кіші мектеп жасындағы (1-4 сыныптар) , орта мектеп жасындағы (5-8 сыныптар), жоғары мектеп жасындағы (9-11 сыныптар), мұғалімдерге арналған педагогикалық және әдістемелік әдебиеттер. Қор ББК тақырыптары бойынша құрылған. Қордың сақталу режимі сақталады, экстремистік материалдардың бар-жоғы тексеріледі. Оқулықтардың сақталуын болдырмау мақсатында кітапханашы оқырман балалармен абонементте әңгімелесулер өткізеді. Оқу жылының соңында кесте бойынша оқулықтар сынып бойынша тапсырылады. Әдебиеттерді қабылдау және өңдеу, оқулықтарды беру тамыз айынан басталды.
1-сынып оқушылары кітаптарды қолдану және қолдану ережелерімен, кітапханадағы тәртіп ережелерімен танысты. Ай сайын кітап көрмелері, жазушылардың айтулы күндеріне, белгілі тарихи оқиғаларға, акцияларға стендтер рәсімделеді, жыл сайын газеттер мен журналдар жазылып отырады. орыс тілінде – 20 дана; қазақ тілінде – 7 дана.
2021-2022 оқу жылына № 155 ЖББМ КММ барлық оқушылары 100% оқулықтармен қамтамасыз етілді. Кітапхананың жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспары ұсынылды.

Шешім:
1.Мектеп кітапханасының 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары бекітілсін.

Бесінші сұрақ бойынша еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаушы – мұғалім Цвингер В.А. еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды ұйымдастыру туралы тыңдадық.
Өз сөзінде ол білім беру мекемесінің қауіпсіздігі – бұл білім алушылардың, тәрбиеленушілер мен қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын, сондай-ақ білім беру мекемесінің материалдық құндылықтарын ықтимал жазатайым оқиғалардан, өрттерден, авариялардан және басқа да төтенше жағдайлардан сақтау шарттары екенін айтты.
Білім алушылар мен қызметкерлердің еңбекті қорғауды, жеке қауіпсіздігін ұйымдастыру мәселесі білім беру мекемесінің жұмыс жүйесіндегі ең маңызды және күрделі мәселелердің бірі болып табылады.
Бұл қызметтің объектісі: еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы ережелері, террористік актілердің алдын алу және еңбекті қорғау талаптарының сақталуын бақылау шаралары. Мектептің қауіпсіздігі қауіпсіздіктің барлық түрлерін қамтиды, соның ішінде: өрт, электр, тіршілік ету ортасының техникалық жағдайына байланысты қауіп.
Шешім:
1. Қауіпсіздік ережелерін сақтау және нормативтік құжаттарды ескеру.

Алтыншы сұрақ бойынша мектеп директоры Н. Б. Надырова тыңдалды.
Қубаев Самир "№155 ЖББМ" КММ-де бірінші сыныптан бастап оқыды, 05.09.2017 ж. №237 бұйрық 2020 жылғы 02 қарашада баланың анасы Г. М. Мамирова ұлының құжаттарын басқа елге көшуіне байланысты беру туралы өтініш жазды. Осы өтініш пен ұсынылған әуе билеттерінің негізінде құжаттар сол күні берілді. Яғни, 2020-2021 оқу жылының 4-сыныбының бірінші тоқсаны аяқталғанға дейін.
Анасының айтуынша, бала келген кезде жергілікті мектепке бармаған, өйткені оқу орнының әкімшілігі карантинге байланысты жұмыс орнында болмаған. Осылайша, Кубаев Самир бір жыл бойы мектепке бармады.
Қазіргі уақытта отбасы Алматы қаласына оралды, ескі мекен-жайда тұрады және ұлын "№155 ЖББМ"КММ-де орналастырғысы келеді. Баланың анасымен оқу жылы өткізілмегені туралы әңгіме өткізілді. Г.М. Мамирова баласын 5 сыныпқа қабылдануы керек деп жауап берді. Іс осы мәселені шешуге көмек көрсету үшін Әуезов ауданының кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясының қарауына берілді. Комиссия баланың білім деңгейін анықтау үшін "№ 155 ЖББМ" КММ мұғалімдері Қубаев Самирдің біліміне мониторинг жүргізу туралы шешім шығарды. Жүргізілген мониторинг баланың білімі 5-сынып оқушысының қабілеттері мен дағдыларына сәйкес келетінін көрсетті.
Шешім:
1. 2021-2022 оқу жылында Кубаев Самира 5 сыныпқа қабылдансын.

Жетінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С. Т. Тапалова жас мамандарға тәлімгерлікті бекіту туралы сөз сөйледі. А. В. Чернышева, К. Д. Денис – бастауыш сынып, А. А. Бакиева – информатика пәні мұғалімдері.
Тәлімгерлікті ұйымдастыру және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптар қағидаларымен "Педагог мәртебесі туралы" 2019 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және орта білім беру ұйымдарында тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге тәлімгерлікті ұйымдастыру және оларға қойылатын талаптарды белгілеу тәртібін айқындайды.
Шешім:
Жас мамандардың кәсіби қалыптасуы, олардың әдістемелік, ғылыми-теориялық, психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің деңгейін арттыру мақсатында тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларына және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарға ("Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы Заңының 13-бабының 2-тармағы) сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1.Тағайындау:

1.1.Бастауыш сынып мұғалімі Орлова М.Г. –бастауыш сынып мұғалімі Денис К.Д. тәлімгері.
1.2 Бастауыш сынып мұғалімі Популова Н. В.-бастауыш сынып мұғалімі Чернышева К. В. тәлімгері.
1.3. Информатика пәнінің мұғалімі Ахмадуллаева Б. Х. – информатика пәнінің мұғалімі Бакиева А. А. тәлімгері.
2.Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары С. Т. Тапаловаға
2.1.Жеке жұмыс жоспарларына сәйкес педагог-тәлімгерлер мен жас мамандардың қызметін ұйымдастыру.
2.2.Педагог-тәлімгерлердің қызметін бақылауды жүзеге асыру.

Сегізінші сұрақ бойынша директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары С. Т. Тапалованы БЖБ және ТЖБ өткізу туралы тыңдадық. Өткізу кестесі келісіп, бекітуге ұсынылды.

Шешім:
1. 2021-2022 оқу жылына БЖБ және ТЖБ өткізу кестесі бекітілсін.


№155 ЖББМ директоры\ Педагогикалық кеңестің төрағасы: Н.Б. Надырова

Педагогикалық кеңестің хатшысы: С. Т. Тапалова

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: